ral Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg vurderer å kjøpe denne (studenttilbud ved NTNU), men jeg lurer på hvor stille den er. Jeg må kunne bruke den på lesesalen, og vi har en veldig stille lesesal! Er det noen som veit om noen tester av denne maskinen forresten. Barbara har en test av Compaq EVO N620C. Hvordan er N800C i forhold? Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har en slik foran meg nå, og vifta på den går støtt og stadig. Nesten på grensen til det plagsomme.... Men ellers en helt grei maskin. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Vifta på min går ikke støtt og stadig, så det er vel bare å skru den av? Så lenge du ikke driver med tunge applikasjoner er maskinen stille. Om vifta først setter i gang er den fremdeles ikke så alt for ille. Lenke til kommentar
ral Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Jeg kommer til å bruke PCen mest til programmering, surfe på internett ol, dvs ikke spilling, så da går det kanskje bra å ha den på lesesalen og? Men hva med tastene, bråker de? Det er ofte et større irritasjonsmoment på lesesaler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå