NearUchiha Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Hei. :-) Jeg har et problem med min Skyrim karakter. Når jeg prøver å ta av mine Daedric armor deler, ring og halskjede, ta på nye klær eller droppe de ned på bakken, så øker carry weight'en min. Jeg bruker ikke steed stone eller noe enchanted som øker carry weight'en min, men de er alle enchanted med 25% less cost of destruction and conjuration. Hvordan blir jeg kvitt denne glitchen/bug'en? Håper veldig på svar. :-) (Beklager hvis det ble litt surr med engelsk/norsken min). EDIT: Når jeg tar armor delene på, så blir carry weight'en min lettere, når jeg tar de av igjen eller dropper de på bakken, så legges det på seg igjen. Hilsen Simniac. :-) Endret 9. april 2013 av Simniac Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har du Heavy Armor perk som reduserer vekt for påkledd rustning? Lenke til kommentar
NearUchiha Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Jepp, jeg har alle Heavy Armor perksene. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Perket "Conditioning" gjør Heavy Armor vektløs så lenge du har den på deg. http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Heavy_Armor_%28Skyrim%29 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 I Pickpocket-treet er det en egenskap som gir deg betydelig mer Carry Weight, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
NearUchiha Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Men det som er rart er at jeg gikk inn i Radiant Raiment i Solitude uten problemer med Carry Weight'en med full Deadric Armor, og kjøpte og tok på meg Belted Tunic og Boots uten å ta av meg noen av Daedric Armor delene, og etter det så f*cka Carry Weight'en seg opp, men jeg fikk heldigvis løst det ved å selge en del av tingene mine der til Carry Weight'en ble normal igjen. Er dette en bug/glitch som har blitt oppdaget tidligere, eller er det et sted jeg kan infomere Bethesda eller noen om den? Hadde ingen Pickpocket perks når det skjedde. Lenke til kommentar
NearUchiha Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Perket "Conditioning" gjør Heavy Armor vektløs så lenge du har den på deg. http://elderscrolls....or_%28Skyrim%29 Jeg tror ikke det har noe med det perket å gjøre, jeg hadde ingen problemer med Carry Weight'en før jeg tok på meg Belted Tunic og Boots uten å ta av meg alle Daedric Armor delene først. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Som Zetheus skriver så blir rustninga vektlaus om du har Conditioning perk på Heavy armor, altså ikkje ein glitch. Om du tar på deg belted tunic og boots, så tar du automatisk av deg tilsvarande armor som du har på karakteren. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jepp. Når du tar på deg en hvilken som helst heavy armor-del, vil den effektivt ha en weight på 0. Når du tar den av deg eller bytter til noe annet, vil den delen da få tilbake sin opprinnelige vekt. Du kan teste det ved å ta av deg all armor, lese av carry weight, ta på de delene du har av heavy armor, lese av vekt igjen (Den skal da være lavere), for så å droppe de delene du har på deg. Om du kun bruker heavy armor, skal vekten være den samme som med armor på. Belted Tunic/Boots er en overdel som du tar på deg i stedet for Daedric armor/boots. Kjapp hoderegning fra min side tilsier at du da vil øke din carry weight med 62 pounds (10+50+1+1) for de to alene. Lenke til kommentar
NearUchiha Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Ah, så klart, nå skjønte jeg det. Tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå