giraffen Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 jeg har ei mappe som heter programs. det er ei ganske vanlig mappe hvor jeg lagrer diverse små programmer, som f.eks winrar, mirc o.l. problemet er at nesten hver gang jeg bruker windows explorer til utforske mappa, så fryser det, og jeg må drepe windows explorer med task manager. dette skjer 4 av 5 ganger og rimelig irriterende siden jeg bruker den mappa ganske ofte. det er kun denne mappen som har dette problemet, og problemet har overlevd flere windows innstalasjoner. er det noen som har opplevd noen lignende? kan det være et spesielt filnavn som gjør dette? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har du tenkt på at detkan være en diskfeil? Får du opp noen cyclic redunduncy error (eller noe sånt)?? Lenke til kommentar
giraffen Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Har du tenkt på at detkan være en diskfeil? Får du opp noen cyclic redunduncy error (eller noe sånt)?? prøvde akkurat å flytte mappa til den andre maskina mi, samme problemet der, så da kan det ikke være diskfeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå