Mr. Hermonella Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Heisann:) Var på en messe konsert hvor det ble spilt ganske høy musikk i ca. en halv time. og etter det så har jeg hatt en konstant piping i venstre øret. Vill det gå over? viss ja, ca. hvor lenge? Er det noe og gå til legen med? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har opplevd det samme på flere konserter. Varte aldri lenger enn rundt 24 timer. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Dette høres ut som tinnitus. Oftest forsvinner den etter en kort stund, men noen kan ha den leeeeenge. http://no.wikipedia.org/wiki/Tinnitus Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Okay, er det vert og gå til legen med det eller vill ikke det hjelpe? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det er ingenting han kan gjøre. Du får bare ta tiden til hjelp, går nok over etter noen timer eller dager. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Ja, okei. Takker for svar:) Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ja, okei. Takker for svar:) Det går vel over om noen dager til to uker Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Om det ikke går bort etter et par dager går det sannsynligvis ikke helt bort. Ville konsultert meg med lege om det er like ille etter en uke, om jeg var deg. 20 min med Shot At Dawn var nok, til at jeg fremdeles har konstant piping i begge øra halvannet år etter konserten. Endret 9. april 2013 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå