-Jonas- Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hei! Jeg og kameratene mine hadde tenkt å bytte olje på vår Chevrolet Starcraft G20 6,2l diesel. Men på Bilxtra kunne de ikke fortelle oss hvilken type olje bilen skulle ha, og vi ble rådet til å ringe en leverandør eller liknende. Det skulle ikke tilfeldigvis være noen her på forumet som har peiling? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 vell. på min suburban 6.2 Diesel såklart samme motor som i VAN du har. så har jeg brukt castrol. helsyntetisk. men i di siste årene har jeg kjøpt 20 liters dunker med BP olje fra EIK maskin. BP olja er samme olje som castrol. bare at eik har ikke lov å reklamere for at det er castrol. så da står det BP. går jo ca 8 liter på motorn så er verdt å kjøpe en slik 20 liters dunk til 1200 kr er det jeg har gjort de siste årene. og da kjører jeg ca 30k iåret. og bytter kun 1 gang i året Lenke til kommentar
-Jonas- Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 (endret) vell. på min suburban 6.2 Diesel såklart samme motor som i VAN du har. så har jeg brukt castrol. helsyntetisk. men i di siste årene har jeg kjøpt 20 liters dunker med BP olje fra EIK maskin. BP olja er samme olje som castrol. bare at eik har ikke lov å reklamere for at det er castrol. så da står det BP. går jo ca 8 liter på motorn så er verdt å kjøpe en slik 20 liters dunk til 1200 kr er det jeg har gjort de siste årene. og da kjører jeg ca 30k iåret. og bytter kun 1 gang i året Takker Endret 12. april 2013 av -Jonas- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå