Borger___ Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har stusset over at jeg ofte ikke får svar fra personer jeg ikke er venn med på FB, men nå har jeg skjønt hvorfor: De har ofte ikke lest meldinga! Den havner i denne "annet" mappen som mange ikke er kjent med. Forferdelig irriterende når man skal ha tak i en person som man ikke kjenner e-post adressen til, og kun har FB som mulig kontakt medium. Ikke går det ann å "poke" heller ettersom jeg ser... Noen tips? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Tror ikke det er så mye å gjøre med det, annet å regelmessig sjekket annet-mappen, hvertfall nå som du er klar over det. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Tror ikke det er så mye å gjøre med det, annet å regelmessig sjekket annet-mappen, hvertfall nå som du er klar over det. Jeg vet det, problemet er at de jeg prøver å få kontakt med tydeligvis ikke vet dette.. :/ Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Når du har navnet deres kan du sannsynligvis finne nummeret på 1881 osv:) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Når du har navnet deres kan du sannsynligvis finne nummeret på 1881 osv:) Jeg har prøvd 1881 utallige ganger uten treff. Endret 9. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Legg dem til som venn, så sender du PM, kan da heller velge blocke eller slette igjen etterpå. Gå på Fellesvennene og be dem om nummeret kan jo også være ett alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå