jarle-60 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 9 april 1940 angrep Tyskland lille Norge. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 I mine øyne et sterkt fortellende bilde! Inneholder veldig mye. Propellen som kommer imot - tolker jeg som at den er klar til tokt. Mange tanker om krig, forsvar og fred, og generasjoner og samfunn og arv. Bildet er helt klart. Og med mine amatørøyne tror jeg det er godt komponert, for det er godt å se på Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Synes dette blei eit svært sjåverdig bilete. Mange fine linjer og flust av detaljar å kvila augo på Bra! Magnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 I mine øyne et sterkt fortellende bilde! Inneholder veldig mye. Propellen som kommer imot - tolker jeg som at den er klar til tokt.Mange tanker om krig, forsvar og fred, og generasjoner og samfunn og arv. Bildet er helt klart. Og med mine amatørøyne tror jeg det er godt komponert, for det er godt å se på Takker og bukker Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Synes dette blei eit svært sjåverdig bilete. Mange fine linjer og flust av detaljar å kvila augo påBra!Magnar Takker så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg