AgentHawk Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Ser på forumet at dei fleste ambefaler Sapphire kortene eller Hercules. Jeg for min del har kjøpt et kort av Connect3d. Er det dårligere? eller....jeg lurer fordi en kamerat av meg skal snart bestille seg et skjermkort og jeg vil selfølgelig ambefale det beste.. Hawk Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Sapphire er ikke noe bedere en Connect3d de har begge samme spesifikasjoner, men ram-hastigheten kan variere på begge kortene. Hercules er best p.g.a. at der får du med kjøling på ram og andre frynsegoder! Så du kan trygt anbefale connect3d. Mvh Jonas Pedersen Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Connect3d er helt kurrant, det er built by ati kort. dvs at connect3d bare kjøper ati kort og kun setter på sitt eget klistremerke på vifta og bundler det med sine egne ting. Hercules er dyrere enn de andre og har som oftestfyldig bundle. Hørte 9700 pro utgaven ikke klarte å bli klokket like langt som sapphire sitt men forsatt veldig gode kort. Sapphire er min favoritt, billige og meget overklokkevennlige kort. Noen som har klagd på viftestøy og slark i vifter. Har ikke opplevd det på noen av mine 3 sapphirekort, er meget godt fornøyd med de. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Eller så kan vi jo nevne PowerColor sine kort også. PowerColor sin toppmodell, basert på ATi Radeon 9800Pro skal visstnok yte bedre enn både Sapphire, Connect3D og Hercules sine kort. Dessuten er PowerColor sine kort litt billigere enn andre produsenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå