Tanoy Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg fikk med AC3 til min GTX 680. Jeg har skrevet inn koden hos NVIDIA og fikk en gamecode. Det står at jeg må besøke shop.ubi.com for å aktivere koden. Men jeg finner ingen plass jeg kan aktivere koden. ??? Hvor aktiverer jeg koden? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Fant en tråd på Ubi.com etter å ha søkt "Can't redeem AC3 nvidia", det var det første som dukka opp på google. http://forums.ubi.co...ode-from-nvidia Etter hva jeg har forstått skal du legge til AC3 i handlekurven og taste inn koden din der det står promo code når du skal "betale". Endret 9. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Stemmer det, legg AC3 (vanlig versjon) i handlekurven og legg til koden Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 For noe drit, jeg prøver å gå inn på "Shop" hos uplay, men det kommer opp : Uplay is currently under maintenance. Sorry for the inconvience. We'll be back soon. .. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Du har vel Uplay? Shop funker fint der. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Ja men tenkte på nettversjonen. Jeg finner ikke orgianal edition nedlastnings versjonen av AC3 på Uplay..finner bare den de sender i posten Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Finner dere vanlig AC3 spillet? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Tror det er denne: http://shop.ubi.com/...al_Edition.html Står det er Special Edition, men skal være den som fungerer med voucheren. Endret 10. april 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå