Crazy Joe Davola Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det skal låses opp da, ja. Steam bruker bare timer, ikke minutter. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Fikk trykke Play, så får vi se. Ca fire minutter til det er ferdig, ifølge launcheren. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Er inne. Geez, sitter fast allerede. Dette lover jo bra... Trenger litt hjelp her. Er i det første tårnet, etter å ha besøkt Batcave. Vet det er mange tårn å dra til, men jeg mener det som er ved siden av Penguin. Problemet er at jeg må undersøke en eksplosjon og skru tiden frem og tilbake for å etterforske, og skal finne ut hvor det ble av et nøkkelkort, eller noe sånt. Den biten er helt grei, men jeg får ikke tak i kortet av en eller annen grunn. Det står jeg skal følge en råd strek, og den leder til en ventilasjonssjakt. Når jeg ser inn der ser jeg tydelig et lite, hvitt nøkkelkort, men ikke faen om jeg får lov å plukke det opp? Hva gjør jeg feil? Spiller på PC med gamepad. Endret 25. oktober 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Bah, spillet fryser på samme sted hele tiden. Kommer ikke videre. Prøver å installere nyeste driver til skjermkortet og ser om det funker. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Er inne. Geez, sitter fast allerede. Dette lover jo bra... Trenger litt hjelp her. Er i det første tårnet, etter å ha besøkt Batcave. Vet det er mange tårn å dra til, men jeg mener det som er ved siden av Penguin. Problemet er at jeg må undersøke en eksplosjon og skru tiden frem og tilbake for å etterforske, og skal finne ut hvor det ble av et nøkkelkort, eller noe sånt. Den biten er helt grei, men jeg får ikke tak i kortet av en eller annen grunn. Det står jeg skal følge en råd strek, og den leder til en ventilasjonssjakt. Når jeg ser inn der ser jeg tydelig et lite, hvitt nøkkelkort, men ikke faen om jeg får lov å plukke det opp? Hva gjør jeg feil? Spiller på PC med gamepad. Du må gå ut av moden å ta vekk panelet, så inn igjen i moden for å plukke det opp. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Se der. ja. Takk. Kanskje det er derfor man ikke bør spille når man er stuptrøtt. Bare liiiitt til først. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Bosskampen mot Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Deathstroke var faen meg vanskelig, selv på normal som jeg spiller på. Fant ut at den eneste måten å ta han på var å spille defensivt og ta seg god tid. Deilig følelse når jeg endelig tok han. Lenke til kommentar
doW Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Får ikke spilt på PS3. Sier jeg må vente på releasedato... er ikke det i dag da? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Alt jeg trengte for å kjøpe dette var en kort anmeldelse, og ett par kommentarer om at det ikke er så verst. Ga etter for presset i 22-tiden i går, da jeg fant en steam-nøkkel til 220 kronasjer. Batman er tydeligvis som dop for meg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Vertfall forfriskende å få spillet et spill som faktisk funker på release , blir sjeldnere å sjeldnere det altså... Lenke til kommentar
doW Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hmm ... jeg får fortsatt opp 'innholdet er ikke tilgjengelig før startdatoen' hver gang jeg prøver å starte spillet. Any ideas? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Restartet steam ? bruker som regel å gjøre susen Lenke til kommentar
doW Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Restartet steam ? bruker som regel å gjøre susen Jeg har lastet det ned til PS3 over PSN. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 http://www.metacritic.com/game/xbox-360/batman-arkham-origins Mottagelsen er som ventet. Spillet er bra, men føles veldig kjent ut. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 http://www.metacritic.com/game/xbox-360/batman-arkham-origins Mottagelsen er som ventet. Spillet er bra, men føles veldig kjent ut. Helt enig der. Det er bare en polert Arkham City med ny historie og nye villains. Men det er jo ikke akkurat negativt. Pokemon, Fifa, CoD og Assasin's Creed blir jo stadig skrytt opp i skyene, til tross for at det bare er mer av det samme. Så om det funker for dem, funker det for Batman. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Etter 4-5 timer med singelplayeren og 3 timer med mulitplayeren siden jeg fikk spillet på onsdag er jeg enig i at det er mye bare et nytt Arkham City. Jeg savner et like solid spill som Arkham Asylum. Der var easter eggsene morsomme å finne, og føltes ut som var verdt å samle opp. Savner det med det jeg har spilt av City og Origins. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Kjøpte dere via Steam ? Ser Steam skal ha 49 euro mens Gamefly tar 29 euro. Du får steamkey der også. Ingen anelse hvordan det kan være så stor prisforskjell men. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Kjøpte min nøkkel på kinguin.net for 26 Euro, fikk den 10 minutter senere. Å kjøpe noe som helst til fullpris på Steam er uaktuelt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg sjekket GamersGate, Green Man Gaming og Steam, og alle skulle ha 49 euro. Kjøpte derfor via GamersGate, da jeg fikk tilbake 20% i blue coins (ca 10 euro, om jeg regner rett). Green Man Gaming selger for øvrig en pakke med alle tre Arkham-spillene for 49 euro, men har de to første fra før. Lenke til kommentar
Warpanda Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Du får Batman Arkham origins til 157kr på G2play hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå