N o r e n g Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Glad jeg eventuelt skal ha det til pc, for det der så hakkete ut. Ikke bare hakkete, men det er svært uskarpt også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hadde egentlig ikke tenkt å skaffe Origins før senere, men jeg måtte skaffe meg Collectors Edition før den kunne ha endt opp med å bli utsolgt (jeg kjøpte en av de 2-3 siste på Elkjøp for 799. Hadde veldig lyst på statuen som med i pakka, selv om den bare var 30 cm høy.Nå tror jeg bare driter oppi Arkham City også for øyeblikket å spiller igjen det senere, siden Origins allikevel skal være en forløper (og jeg har over gjennomsnittet kunnskap til DC Comics-universet spesielt relatert til Batman siden jeg har lest en del tegneserier å sånt siden barndommen). Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 batman kommer vel på steam håper jeg? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det kommer på Steam den 25.oktober. Den fysiske utgaven til PC og Wii U kommer noe senere. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Ny launch trailer: Har vært litt opp og ned med hvor interessant det de har sluppet har vært, men merka jeg fikk lyst til å spille spillet når jeg så denne. Har egentlig tenkt til å være sterk og drøye litt med Origins. Har litt lite med tid for tida og mange andre spill liggende uansett. Begynner å bli en god stund siden jeg kjøpte et spill til fullpris. Endret 23. oktober 2013 av Riboflavin' Lenke til kommentar
per17 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 ingen anmeldelser enda...dårlig tegn blir nok ala Aliens: Colonial Marines Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Blir forhåpentligvis ikke så ille. Men ja, jeg har fortsatt en bad feeling, som jeg så inderlig håper er feil. Trenger sårt et massivt Batman-spill av utmerket kvalitet i denne høst-kulda. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det er jo en solid IP, det skal godt gjøres å gjøre en skivebom her. På en annen side er det mange oppfølgere som har bomma: Mass Effect 3, Metroid: Other M, ROME 2, DIRT Showdown, og Sonic-serien er vel kroneksemplet... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Grunnlaget er bunnsolid, men det er dybden, detaljene, og stemningen jeg frykter er svakere. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Første review er ute. Veldig kort og vag anmeldelse, men første tegn tyder på at WB Montreal har gjort en grei jobb. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Sett litt på streams av spillet, det ser helt likt ut som Arkham City. Føler det blir å gjøre det samme om og om igjen. Føler det er for lite nytt til at jeg orker å kjøpe dette spillet. Animasjonene og slåssingen virker ikke like polert som det en gang var. Det er altfor lett. Burde være spennende å være Batman å gå imot en bande på 6-7 stk men istedet så er det bare å gå midt i klynga og la dem angripe i tur og orden uten at du svetter engang. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Laster det ned via Steam nå. En og en halv time til det åpnes, og jeg har fri i morra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Kjøpte det akkurat på Steam jeg også. Forhåndslaster nå, så forhåpentligvis er det klart til klokken 01:00. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Preload complete. Steam restarting. Gamer ready to kick ass. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Har ikke blitt låst opp med meg i steam enda.... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Klokken 01:00 låses det opp. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) aha ,takker for info kan nok bli en sen natt dette her... Endret 24. oktober 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Klokken 01:00 låses det opp. Er det nokon stad i Steam klienten ein kan sjå nettop kva tid spelet blir låst opp? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det står med grønn skrift under bildene og videoene på kjøp-siden. På Batman står det, "Tilgjengelig 25 Oktober 2013" og under der står det, "dette spillet låses opp om ca. 1 time". Det er ikke mer nøyaktig enn det. Står ikke klokkeslett, så man må regne seg frem selv. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hm... det sto "ca 1 time" for over en time siden, da jeg kjøpte spillet. Det blir vel åpnet om ca ti minutter likevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå