Riboflavin' Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Tror han var enda breiere i de to første spillene, ja. I hvertfall utifra det bildet Orwandel postet. På det jeg postet ser han kanskje litt oppblåst ut. Jeg hadde håpet vi skulle få se litt mer til det mer moderne, business-aktige strøket med skyskrapere som man kun ser på avstand i begge (?) de forrige spillene. Og så vidt jeg skjønner er det akkurat dette New Gotham er. Kanskje vi også skal jakte på noen hvitsnippkriminelle denne gangen. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Etter en teaser for noen dager siden er nå den første traileren ute, med Deathstroke, Black Mask, og det jeg gjetter på er Deadshot. Ikke noe gameplay, men det var vel ikke forventa.. http://www.youtube.com/watch?v=wyIHF4emss0 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det er Deadshot. Det var ganske åpenbart, har du sett Deadshot noe sted utenfor spillene ville du kjent igjen han med en gang. Det røde "øyet" er et tradmark. Alle utgaver av karakteren har det. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Skikkelig gode spill men jeg hadde håpet på at neste spillet skulle ta en litt annen retning, mer mot filmene istedenfor tegneserien. Hvilke filmer? Jeg håper for Guds skyld de holder seg langt unna Nolans pseudorealisme. Asylum og City kjører en bra stil spør du meg - ikke for tullete og ikke for seriøst. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=qe88pKGHors Edit: Håper PC-utgaven holder seg langt unna Games for Windows Live denne gang. Da blir det den versjonen. Endret 14. juni 2013 av Crazy Joe Davola 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) rotet Endret 14. juni 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Ny trailer som presenterer skurken Copperhead. Ukjent for meg, men nå er jeg ikke noen Batman-ekspert. http://www.youtube.com/watch?v=TYxiqIf6rdY Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Batman: Arkham Origins Drops GFWL on PC Herlig. Da blir det PC-utgaven på meg. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Mat Hatter var vel kanskje bekreftet tidligere, men jeg husker ikke. Her er uansett første bildet av han i Origins. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 PS3en min kommer til å knele til høsten. B:AO og GTA V. Ikke umulig at det blir Watch Dogs og. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=lVl0UPEyCjo Firefly bekrefta til Origins. Helt grei utgave av karakteren synes jeg. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Denne må i mine innlegg... (Spillet er såklart forhåndsbestilt!) Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 når kommer dette ut? gleder meg Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Eller ikke... Release utsatt til 8. November Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Er spent på om Rocksteady-sjarmen fortsatt lever i dette spillet, med alle detaljer og gjennomførte historier. Klarer liksom ikke å unngå å være veldig skeptisk til dette spillet. Jeg håper så inderlig at magefølelsen min tar feil. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg går utifra at spillet jevnt over kommer til å få dårligere karakterer enn forgjengerne, rett og slett fordi det blir trukket i poeng for å føles "for kjent". Jeg håper bare at dette er hovedgrunnen til at det blir litt dårligere mottatt og ikke at det er for mye annet som trekker ned, som dårligere atmosfære, historie osv. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Glad jeg eventuelt skal ha det til pc, for det der så hakkete ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå