ladolcevita Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hei Bare lurte på om noen har gjort seg noen erfaringer med å lokalsiere lekkeasje i bil med tåkemaskin? Har fått en tvilsom "luksus" med svømmebasseng på gulvet i passat 2003. Hvis noen har tips til å finne frem til lekkasjer så del de gjerne:) Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Kom det helt plutselig? Hvor er dammen? Mye? Jeg hadde nemlig lekkasje igjennom pakningen på kupéfilteret en gang, og oppdaget en "dam" i gulvet på passasjer siden. Det viste seg at pakningen hadde morkna opp, tetta hele driten med bytul. Hørte bla. at det surklet inni klimaanlegget da jeg kjørte viftehastigheten opp, og spesielt når jeg tok venstresvinger(rundkjøring). Dog var ikke dette en vag bil Endret 9. april 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
ladolcevita Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Kom det helt plutselig? Hvor er dammen? Mye? Jeg hadde nemlig lekkasje igjennom pakningen på kupéfilteret en gang, og oppdaget en "dam" i gulvet på passasjer siden. Det viste seg at pakningen hadde morkna opp, tetta hele driten med bytul. Hørte bla. at det surklet inni klimaanlegget da jeg kjørte viftehastigheten opp, og spesielt når jeg tok venstresvinger(rundkjøring). Dog var ikke dette en vag bil Nei, dette har vart over tid. Bruker ungenes bleier til å tørke opp gulvet.... Passende å bruke bleier til vag, da de er noe umoden. he he Høyre siden er spesielt utsatt. Særlig på passasjersiden bak. Lurte på om det er like greit å bare skifte listene rundt døre og se om det hjelper, men koster vel en formue det og..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå