VargAamo Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Asus' småtass imponerer.Test: Asus GeForce GTX 670 DirectCU Mini Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Den får jo ikke plass i minimakinene Det er for høyt 1 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 "Med et slikt effektforbruk følger gjerne også svært gøye temperaturer" Temperaturer er vel og bra det altså, men kanskje ikke det jeg vil bruke en fridag på 3 Lenke til kommentar
dag128 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hva skjedde med 660ti kortet i Battlefield 3 testen? Er det noe jeg ikke har fått med meg, ser ikke helt for meg at ett 660ti skal gruse 680, 670 og alle 7970 varianter på de høyeste oppløsningene... 4 Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Tror det ligger an til et slikt kort når jeg bygger ny Haswell Mini-ITX rigg til sommeren 1 Lenke til kommentar
Nanarayo Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Damn!!! Nå kan vi bygge en liten mini-gaming maskin, som da bruker mindre plass og vil da være lettere til å transportere med seg 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 "GTX 670 DirectCU Mini er altså et fryktelig stillegående kort". Interessant valg av adjektiv... Fint kort, men unødvendig med 1400rpm på idle. Kunne sikkert gått ned til 1000 med bare få grader opp. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Grafikkbrikken kan fint kjøres på 85 grader så man trenger ikke høyere turtall enn nødvendig. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 jeg finner det merkelig at dere ikke tester støy i et kabinett dette kortet er ment å sitte i. å måle støy fra en åpen rigg bryr svært få seg om siden nesten ingen sitter å kontrollerer varmen til 22 grader i et rom med en åpen rigg. skulle likt å se støymålinger i et kabinett den såvidt får plass i. den varme luften som må resirkuleres i et lite kabinett vil gjøre at vifta må gå langt kjappere. 2 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 "GTX 670 DirectCU Mini er altså et fryktelig stillegående kort". Interessant valg av adjektiv... Fint kort, men unødvendig med 1400rpm på idle. Kunne sikkert gått ned til 1000 med bare få grader opp. Stusset på valg av adjektiv selv Og ja, får håpe man kan sette lavere viftehastighet i software, for 1400rpm er veldig hørbart i et stille rom, særs på kveld/natt med veldig lite lyd fra omgivelsene. jeg finner det merkelig at dere ikke tester støy i et kabinett dette kortet er ment å sitte i. å måle støy fra en åpen rigg bryr svært få seg om siden nesten ingen sitter å kontrollerer varmen til 22 grader i et rom med en åpen rigg. skulle likt å se støymålinger i et kabinett den såvidt får plass i. den varme luften som må resirkuleres i et lite kabinett vil gjøre at vifta må gå langt kjappere. Real world scenario er å foretrekke, ja. Så lenge en testbenk forblir nogen lunde lik er det ingen ulempe å teste med dette i bakhodet. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Nå som prisen på dette kortet har stupt slo jeg til og kjøpte et til min planlagte minimaskin. Skal bli kult å teste det ut. Har hørt rykter om at Asus kommer med en GTX 760 versjon i slutten av juli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå