Melloweitsj Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg er medlem i en idrettsklubb som skal starte opp ett juniorlag, og for å promotere sporten (flaggfotball) skal vi dra rundt i nærområdene og avholde gymtimer for 4-7.klassene. Vi ønsker å gi med barna noe et informasjonskriv om sporten, klubben vår og treningene vi kommer til å starte opp med. Jeg har laget et design i photoshop, med forside og bakside og litt informasjon i innsiden. Altså 4 sider. Jeg så for meg å bestille dette som utskrift på for- og bakside og deretter bretter vi arket selv. Problemet er at jeg ikke klarer å finne hvor jeg kan få utskrifter i dette opplaget og jeg trenger ikke akkurat den beste kvaliteten til dette, både for å spare penger og da jeg tror det er unødvendig. Noen som vet hvor jeg kan finne et sted som skriver ut i et slikt opplag til en rimelig penge? Jeg bor i Bergen. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Har du sjekket ut tjenester som vistaprint? Jeg har brukt dem flere ganger, de leverer de :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå