Gå til innhold

Ta opp telefonsamtaler?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en venninne som ikke er veldig teknisk anlagt som trenger å ta opp telefonsamtaler i forbindelse med intervjuer som en del av en masteroppgave. Hva er den enkleste og greiese måten å gjøre dette på? Vet det fins apper til slikt, men hvilke er i så fall de beste/enkleste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

Blåser liv i denne tråden igjen...

 

Jeg har i dag en Xiaomi MI2, den har en "innebygd" (kom installert i Miui-Android'en på telefonen) opptaker som fungerer dritbra. Tar opp både min og mottakers stemme helt fint.

Dessverre har jeg tidligere vært igjennom diverse "recorders" på tidligere telefoner (Galaxy Note 1, Desire Z) som jeg ikke har fått til å fungere ordentlig bra - de har typisk hatt alt for mange innstillinger (fil/lydformatvalg, kvalitet, det ene og det andre) og jeg har brukt masse tid på å teste masse kombinasjoner av innstillingene uten at jeg har oppnådd det naturlige ønskede resultat: at både min og mottakers stemme skal tas opp relativt støyfritt som en lydfil.

Nå skal jeg bytte telefon og går bort i fra Xiaomi og Miui til "vanlig" Android, men er det noen som har funnet en favoritt blant dagens recorders som klarer å levere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...