alexicum Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Heisann. Nylig gått til anskaffelse av en Multicom Kunshan P150E uten operativsystem/CD-rom. Trodde det skulle være en enkel sak å få win8 inn på en minnepenn og boote opp på den måten. Dette viser seg å ikke fungere etter flere forsøk. Jobber ut i fra en ISO-fil og det viser seg at det et eller annet UEFI-system jeg ikke kjenner til som er årsaken til at minnepennen ikke kan boote fra NTFS (som blir formatet til minnepennen etter at jeg pakker ut ISO-fila inn i minnepennen). Noen som har god greie på dette? Ekstremt irriterende å ikke kunne bruke maskina. Hadde gledet meg stort! All hjelp mottas med stor takk Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Du må bruke en usb os installer tool. du finnner denne på ubuntu sine hjemmesider, under usb installation. du finner også en på windows sine sider. Du kan ikke bare pakke opp og legge innpå... søk på usb operative system installer eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå