G Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ingen tilgjengelig kildekode? Konseptet var jo spennende, så her ville vel åpen kildekode fått fortgang i utviklingen av det. Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Java er multiplattform, hvorfor lanserer de bare macutgave av det?! Man lærer tydeligvis Java i en plattform som IKKE er kodet i Java. Hva tror du. "Målet er å få flest mulig skoler til å bruke spillet." Ja, for mesteparten av skolene bruker mac. Herregud for no idioti. Kanskje ikke i Norge, men i andre land er det ganske vanlig å bruke mac, både personlig og på skolene. Selv om jeg er enig om at spillet burde være tilgjengelig for både Winows, Linux og Mac, må man tenke at spillet er nylig lansert og under BETA. Sett heller pris på at folk faktisk gidder å bruke tid og arbeid for at andre skal lære. Nevnte jeg at spillet er GRATIS? 1 Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 leser du på hjemmesiden står det at windows versjon kommer ettervert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 De skyter seg i foten dersom det bare er til Mac.. Lenke til kommentar
Guybrush Threepwood Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Helt enig! Ikke så ulikt hvordan iPhone/iPad driver på nå omdagen. jeg gleder meg til den dagen det meste er plattformuavhengi. Jo, veldig ulikt iphone/ipad nå om dagen. microsoft har aldri vunnet på kvalitet. www.ecis.eu/documents/Finalversion_Consumerchoicepaper.pdf Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Man lærer tydeligvis Java i en plattform som IKKE er kodet i Java. Hva tror du. Kanskje ikke i Norge, men i andre land er det ganske vanlig å bruke mac, både personlig og på skolene. Selv om jeg er enig om at spillet burde være tilgjengelig for både Winows, Linux og Mac, må man tenke at spillet er nylig lansert og under BETA. Sett heller pris på at folk faktisk gidder å bruke tid og arbeid for at andre skal lære. Nevnte jeg at spillet er GRATIS? "Sett heller pris på at folk faktisk gidder å bruke tid og arbeid for at andre skal lære. Nevnte jeg at spillet er GRATIS?" Mye som er gratis som tilgjengelig for alle og alle platformer som folk bruker nok mye mer arbeid og tid på. kernel.org!? sourceforge.com!? "Kanskje ikke i Norge, men i andre land er det ganske vanlig å bruke mac" Hvor? Kanskje få dyre privatskoler ja, men var nok ikke den målgruppen utviklerne siktet på. Endret 25. april 2013 av klakkelakk 1 Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Data programmering er fremtiden som absolutt burde læres fra man er små på skolene. 2 Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Data programmering er fremtiden som absolutt burde læres fra man er små på skolene. Helt enig, burde bli et valgfag på ungdomskolen på samme nivå som som fransk/tysk/spansk. Endret 25. april 2013 av klakkelakk Lenke til kommentar
pedero Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 null Det vil nok ikke skje med det første, det eneste egentlige konkurenten til DIrectX er OpenGL som er "cross-platform". Derfor vil eventuelle spill til OSX også komme til Windows og Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå