AfterGlow Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Forskere lagde læringsspill med lav terskel.Dette dataspillet lærer deg Java-programmering Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er det bare jeg som kun finner Mac versjon på hjemmesiden, eller er kanskje spillet programmert i Java slik at spillet fungerer på alle platformer? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 https://sites.google.com/a/eng.ucsd.edu/codespells/downloads æsj, bare i mac versjon. Håper det kommer til windows snart. 1 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Kjære hardware.no. Kan dere oppklare dette for oss? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er det bare jeg som kun finner Mac versjon på hjemmesiden, eller er kanskje spillet programmert i Java slik at spillet fungerer på alle platformer? Prøv det. Hvis det ikke virker er det ikke slik. Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Java er multiplattform, hvorfor lanserer de bare macutgave av det?! "Målet er å få flest mulig skoler til å bruke spillet." Ja, for mesteparten av skolene bruker mac. Herregud for no idioti. 3 Lenke til kommentar
MrKimae Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Pakken består stortsett bare av java klasser, java kildekode, og noe unity oppsett. Vil tro det fungerer på windows hvis man installerer Unity IDE.... Endret 9. april 2013 av MrKimae 1 Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 aaah...herlig ironisk. Java, som da er hyllet for å være plattformuavhengig osv, skal læres ved å bruke Mac! Og kun Mac?! Hvorfor skrev de ikke det i Java da? 2 Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 http://codespells.blogspot.no/ er bloggen til spillet. Siste post er fra 6. mars og sier We are very excited to announce that CodeSpells is only weeks away from a stand-alone deployment on both Mac and PC computers! Altså har nok hw.no bare vært litt tidlige ute da de kun har lagt ut macversjonen for nedlasting uten å annonsere på bloggen sin. Lenke til kommentar
Norlig Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 hadde det vore ein Windows versjon ute, hadde nok ikkje HW.no lagd ein sak om det 3 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hvis det er beregnet for skoler, ville jeg satset på XP omptimert programvare...... På skolen vår hade vi hvertfall et inloggingsprogram som nedgraderte alle windowsversjoner til XP (JA dere hørte rett, selv om PCen hadde win7 hadde vi XP....) De frivillige kom sikkert fra en dyr privatskole i California, der de har Mac 1 Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Brukte en del tid på et tilsvarende spill for drøyt 10 år siden: http://www.ceebot.com/colobot/index-e.php Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Tror jeg lærer mer Java av å spille minecraft. Hvor mange skoler i norge, nei, hele verden, bruker os x? Lenke til kommentar
Guybrush Threepwood Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hahaha! Herlig å se windass brukerne grine når situasjonen er snudd på hodet. Gleder meg til den dagen microsoft må løpe etter og bukke for spillprodusentene og ikke motsatt. Lenke til kommentar
Unox Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) The Windows version will be coming out soon! http://codespells.bl...ta-release.html Det ser forøvrig ut til at man kan installere det på Windows ved å følge denne guiden, har ikke prøvd det selv: http://codespells.wi...etup+on+Windows Endret 10. april 2013 av Unox Lenke til kommentar
sevs Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hahaha! Herlig å se windass brukerne grine når situasjonen er snudd på hodet. Gleder meg til den dagen microsoft må løpe etter og bukke for spillprodusentene og ikke motsatt. Man har da lov til å bruke det operativsystemet man vil.. Lenke til kommentar
Guybrush Threepwood Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Man har da lov til å bruke det operativsystemet man vil.. Tvert imot. Vi har i alle år blitt påtvunget windass for å kunne kjøre programmene våres. En selvdrevet uvane pga kunstige byttekostnader som ms har jobbet hardt og uærlig for å opprettholde. Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Tvert imot. Vi har i alle år blitt påtvunget windass for å kunne kjøre programmene våres. En selvdrevet uvane pga kunstige byttekostnader som ms har jobbet hardt og uærlig for å opprettholde. Helt enig! Ikke så ulikt hvordan iPhone/iPad driver på nå omdagen. jeg gleder meg til den dagen det meste er plattformuavhengi. Lenke til kommentar
Mkrokstad Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 jeg forstod det slik at det ikke har kommet til Windows enda, men at det vil komme i løpet av kort tid, da jeg søkte det opp. Jeg og fant bare Macversjonen. Litt vell tragisk å utvikle det til Mac først da de aller fleste antakeligvis laster det ned til en windowsmaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå