Sealine Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg lurer på om brikkene i dobbeltpakken : http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=101...lAction=details er akkurat like bra som om jeg kjøper begge separat?`siden du tjener jo noen hundrelapper... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Ja, pakker med to (dual) er testet for at disse brikkene skal fungere sammen i et dual system Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 okey, så det er akkurat de samme brikkene ja Men apropo dual, hvordan kan jeg få kjørt brikkene mine dual? Bare og sette de i slot 1 og 3 eller 2 og 3? Eller er det noen BIOS instillinger osv. Og siste spørsmål. Om jeg kjøper disse to brikkene, er det da lurt og kjøpe en tredje brikke litt senere? vil jeg tjene noe som helst ytelse på det, skjønner jo at man ikke kan kjøre 3 i dual, men det må vel være noe raskere? Petter Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 okey, så det er akkurat de samme brikkene ja Men apropo dual, hvordan kan jeg få kjørt brikkene mine dual? Bare og sette de i slot 1 og 3 eller 2 og 3? Eller er det noen BIOS instillinger osv. Og siste spørsmål. Om jeg kjøper disse to brikkene, er det da lurt og kjøpe en tredje brikke litt senere? vil jeg tjene noe som helst ytelse på det, skjønner jo at man ikke kan kjøre 3 i dual, men det må vel være noe raskere? Petter sett dem i 1 og 3 eller 2 og 4 ja. bios enebler dual selv. Tror ikke du tjener noe serlig på en tredje brikke nei Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 okey, så det er akkurat de samme brikkene ja Men apropo dual, hvordan kan jeg få kjørt brikkene mine dual? Bare og sette de i slot 1 og 3 eller 2 og 3? Eller er det noen BIOS instillinger osv. Og siste spørsmål. Om jeg kjøper disse to brikkene, er det da lurt og kjøpe en tredje brikke litt senere? vil jeg tjene noe som helst ytelse på det, skjønner jo at man ikke kan kjøre 3 i dual, men det må vel være noe raskere? Petter sett dem i 1 og 3 eller 2 og 4 ja. bios enebler dual selv. Tror ikke du tjener noe serlig på en tredje brikke nei roger, men Abit NF7-S 2.0 har vel bare 3 Minne slots? (eller driter jeg meg ut?) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Det er riktig, men om du setter inn et minne i slot 2 blir ikke minnet raskere du får derimot mer minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå