Niklasp Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Få mest ut av det populære musikkprogrammet.Guide: Ti triks for å bli en Spotify-mester Lenke til kommentar
Populært innlegg Unlimited LTD Skrevet 9. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. april 2013 Legger til dette trikset også: Lag en spilleliste som har bindestrek, - , som navn. Da vil den oppføre seg som en separator. 14 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Legger til dette trikset også:Lag en spilleliste som har bindestrek, - , som navn.Da vil den oppføre seg som en separator. Godt tips! 1 Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Om du er audiofil på budsjett vil jeg annbefale å installere Equalify http://www.equalify.me/ dette er en fin EQ om lydkortrt ditt ikke har det. 1 Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Årstallsøk vil ofte funke dårlig. De utgavene som ligger på Spotify av eldre utgivelser er veldig ofte nyutgivelser, og har dermed et nyere årstall enn det man skulle tro. 2 Lenke til kommentar
Kitchy Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hvis man selv ikke er, eller har venner som ikke er tilknyttet facebook, kan man fremdeles få tak i spotify profilen deres (så fremt man har brukernavnet) og tilhørende spillelister. Skriv i søkeboksen: spotify:user:[brukernavn] Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Hvis man selv ikke er, eller har venner som ikke er tilknyttet facebook, kan man fremdeles få tak i spotify profilen deres (så fremt man har brukernavnet) og tilhørende spillelister. Skriv i søkeboksen: spotify:user:[brukernavn] Skulle akkurat til å foreslå denne. Genialt når man befinner seg på nasj eller fest hos noen og ikke vil gå til det steget å legge seg til på vennelista eller logge inn med egen konto bare for å få tak i en av sine spillelister. evt andre veien, når man har noen på besøk som absolutt vil spille en av sine lister. Og det seperator trikset var jo bare helt brilliant. Endret 10. april 2013 av Dipso Lenke til kommentar
djchange Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg bruker også "genre:" og "label:" en del når jeg søker. Denne oversikten over hva som er lagt til på Spotify de siste syv dagene er også kjekk å ha: http://pansentient.com/new-on-spotify/ Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) ...musikkbibliotek på PC-en din. Alle sangene kan du spille via Spotify,... Vel, ikke hvis de lokale filene dine er .FLAC. Var ikke mye her jeg ikke allerede viste, men likevel helt toppers med slike artikler! Legger til dette trikset også: Lag en spilleliste som har bindestrek, - , som navn. Da vil den oppføre seg som en separator. +1, gode gud, smuuuuud, jizzinmypants,xxx mother russia Takk! Endret 11. april 2013 av Liquicity Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Tipser også om Toastify (http://toastify.codeplex.com/) som lar deg bruke globale hurtigtaster slik at det ikke er nødvendig å ha Spotify i forgrunnen/aktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg