AMosand Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hei. Jeg jobber litt hjemme for tiden ig lurer på om noen vet om programvare som kan ta opp tid. da blir det lettere for meg og jobben å holde styr på timene jeg bruker. Mvh. Anders. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg tror nok du må definere bedre hva du mener med "ta opp tid". Vil du ha et program som bruker opp tiden din (som "ta opp tid" faktisk betyr), eller ønsker du et program som loggfører en gitt handling, for eksempel hvor lenge et program har vært åpent? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Mulig ett av disse programmene jan hjelpe deg: fileforum.betanews.com/search?s=track+time+spent&x=-971&y=-73 Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 NoBo: testet ut noen av disse, de ble på en måte litt avansert... Det jeg trenger kan like så godt være en stoppeklokke som går lengere enn 1. time. (helst uendelig, men holder med 10-12timer) Fant en Windiws Gadget som het "StopWatch", men den gikk bare til 59:59.999 (1. time) Noen som vet om noen som går lengere og er relativt enkel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå