xtyfoonx Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Ja, XL/XL R2 er fulltower av R4. Men nei, de har ikke sidevindu enda. bør jeg ha full tower eller bør jeg ikke det? har ganske lyst på sidevindu verfall. Lenke til kommentar
burger1 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Hvilken, no offence, forferdelige kjøler er det du har satt på gpuen din? Hvilke skjermkort bruker du? Det er ett ASUS Radeon HD 6770 kort, og det er STOCK kjøling! Ingen vifte og sammen med i7 får jeg dratt de spillene jeg trenger så da gidder jeg ikke å investere i nytt enda http://www.asus.com/Graphics_Cards/EAH6770_DC_SL_2DI1GD5/ Endret 21. april 2013 av burger1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 bør jeg ha full tower eller bør jeg ikke det? har ganske lyst på sidevindu verfall. Det kan bare du vite. Skal du drasse det med deg rundt på lan og slikt, nei. Dersom du ikke skal det, hvorfor ikke?! Jeg har det selv og digger det. XL R2 er ABSOLUTT å anbefale som fulltower. Ellers tar du R4. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Døm selv, mitt R3: Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Det kan bare du vite. Skal du drasse det med deg rundt på lan og slikt, nei. Dersom du ikke skal det, hvorfor ikke?! Jeg har det selv og digger det. XL R2 er ABSOLUTT å anbefale som fulltower. Ellers tar du R4. er R4 stort nok for en normal build uten ekstra harddisk ssd skjerkort, bare liksom det vanlige? Døm selv, mitt R3: wow det såg veldig awesome ut !!! Hvilke led lys er det? og hvor får jeg tak i det kabinettet?!! Endret 22. april 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Dette: http://www.dustinhome.no/product/5010657488/fractal-design-miditower-define-r4-black-window/#intcmp=searchProvider_dacsa , er det du burde kjøpe. Samme som R3, bare oppfølgeren. R4 er stort nok ja. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Kabinettet over, og lyset her: NZXT HUE RGB LED Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Dette: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa , er det du burde kjøpe. Samme som R3, bare oppfølgeren. R4 er stort nok ja. tror nok jeg går for det med window edtition Kabinettet over, og lyset her: NZXT HUE RGB LED ty men har du led vifter også eller bare lys? EDIT: går det ikke bare ann å kjøpe en slik billig led ledning som man fester rundt vinduet eller noe sånt men allikevell lyser og ser fett ut? Endret 22. april 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) tror nok jeg går for det med window edtition ty men har du led vifter også eller bare lys? EDIT: går det ikke bare ann å kjøpe en slik billig led ledning som man fester rundt vinduet eller noe sånt men allikevell lyser og ser fett ut? Egentlig bryr jeg meg ikke noe om lys osv lengre, da jeg nærmer meg gubbe-alder sakte men sikkert.. Men jeg kjøpte RGB HUE RGB LED og vindu til mitt R3, da det ikke kostet allverden, og er litt kult hvis man skal ha et lan med kompiser innimellom. Så jeg bruker kun Fractal Design viftene som følger med (stilfult med hvite vifteblader etter min mening), som også er ganske stillegående. + at jeg har satt inn 2 stk 140mm NZXT vifter i toppen, og en Corsair SP120 som skal monteres på radiatoren til CPU, i tillegg til den som følger med, for ekstra trykk på lufta som skal gå igjennom. Støynivå og kjøleegenskaper er mer viktig enn lys for meg. Du får andre LED-strip sett fra bla. Corsair, men disse har LEDs med kun én farge, mens NZXT RGB har Rød-Grønn-Blå LED's som kan gi alt fra hvitt til rosa og oransj farge, osv.. Endret 22. april 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Egentlig bryr jeg meg ikke noe om lys osv lengre, da jeg nærmer meg gubbe-alder sakte men sikkert.. Men jeg kjøpte RGB HUE RGB LED og vindu til mitt R3, da det ikke kostet allverden, og er litt kult hvis man skal ha et lan med kompiser innimellom. Så jeg bruker kun Fractal Design viftene som følger med (stilfult med hvite vifteblader etter min mening), som også er ganske stillegående. + at jeg har satt inn 2 stk 140mm NZXT vifter i toppen, og en Corsair SP120 som skal monteres på radiatoren til CPU, i tillegg til den som følger med, for ekstra trykk på lufta som skal gå igjennom. Støynivå og kjøleegenskaper er mer viktig enn lys for meg. Du får andre LED-strip sett fra bla. Corsair, men disse har LEDs med kun én farge, mens NZXT RGB har Rød-Grønn-Blå LED's som kan gi alt fra hvitt til rosa og oransj farge, osv.. ser awesome ut. men hvordan er det jeg kobler dem inn? og forresten er det slik at jeg kan ha foresksemepl ornajjse på den ene delen og grønn på den andre eller? og forresten forresten. i den posten der du viste antec 900 or r3 der har du led vifter eller? Endret 22. april 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Du teiper opp LEDsa hvor du vil ha de, så kobler du til SATA strømkabel til boksen som står i en av 5.25" brønnene, ved DVD brenneren. Det er kun en kabel med LEDs, så du kan kun ha en farge. Med mindre du kjøper to sett, men ser ikke poenget, da det er RGB LEDs for å kunne velge akkurat hvilken farge du vil ha.. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Du teiper opp LEDsa hvor du vil ha de, så kobler du til SATA strømkabel til boksen som står i en av 5.25" brønnene, ved DVD brenneren. Det er kun en kabel med LEDs, så du kan kun ha en farge. Med mindre du kjøper to sett, men ser ikke poenget, da det er RGB LEDs for å kunne velge akkurat hvilken farge du vil ha.. Tror jeg går for den rgb som du sendte youtube link om. D et er vellden samme som du sendte til 329 på dustin? og 5,25 er det samme som du putter inn den du kan foreskesempel ha cder i sant? Endret 22. april 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Helt korrekt. forresten. når jeg kjøper fractal design r4 bør jeg kjøpe ekstra vifter? eller trneger jeg ikke det? i så fall hvilke? tror ikke man trenger ? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Hvis du har penger til overs, kjøp med et par 140mm til å sette i toppen. Varmluften stiger oppover i kabinettet, så det kan hjelpe mye Fractal Design eller NZXT sine hvite 140mm passer veldig bra inn i R3/R4 Endret 22. april 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Hvis du har penger til overs, kjøp med et par 140mm til å sette i toppen. Varmluften stiger oppover i kabinettet, så det kan hjelpe mye Fractal Design eller NZXT sine hvite 140mm passer veldig bra inn i R3/R4 gidder su å sende link? Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Hvis du har penger til overs, kjøp med et par 140mm til å sette i toppen. Varmluften stiger oppover i kabinettet, så det kan hjelpe mye Fractal Design eller NZXT sine hvite 140mm passer veldig bra inn i R3/R4 er ikke de litt dyre? vet du om noen som er bra og billigere? er arctic cooling f14 god? fikk 4 stjerner av en såg jeg. og så koster de bare 89 er det lurt å kjøpe 2 av de eller 1 av den andre eller kanskje denne? http://www.dustinhome.no/product/5010589670/antec-two-cool-140mm/#intcmp=searchProvider_dacsa Endret 22. april 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
MatsTF Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Thermaltake Chaser MK1 koster 800 - 900 kr Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Thermaltake Chaser MK1 koster 800 - 900 kr Ja. men jeg skal ha r4. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Hvis du har penger til overs, kjøp med et par 140mm til å sette i toppen. Varmluften stiger oppover i kabinettet, så det kan hjelpe mye Fractal Design eller NZXT sine hvite 140mm passer veldig bra inn i R3/R4 men er det nødvendig med flere vifter eller trenger jeg ikke? kommer det nokk lufting uten en ekstra?og forresten er det bedre med en 140 enn 2 120? Endret 23. april 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå