Gå til innhold

Beste kabinett til under 1000?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken, no offence, forferdelige kjøler er det du har satt på gpuen din? Hvilke skjermkort bruker du?

 

Det er ett ASUS Radeon HD 6770 kort, og det er STOCK kjøling! :)

Ingen vifte og sammen med i7 får jeg dratt de spillene jeg trenger så da gidder jeg ikke å investere i nytt enda :)

 

http://www.asus.com/Graphics_Cards/EAH6770_DC_SL_2DI1GD5/

Endret av burger1
Lenke til kommentar

 

 

Det kan bare du vite. Skal du drasse det med deg rundt på lan og slikt, nei. Dersom du ikke skal det, hvorfor ikke?! Jeg har det selv og digger det. XL R2 er ABSOLUTT å anbefale som fulltower. Ellers tar du R4.

er R4 stort nok for en normal build uten ekstra harddisk ssd skjerkort, bare liksom det vanlige?

 

Døm selv, mitt R3:

 

 

IMG_20130215_233237_zpsa7838ebf.jpg

 

IMG_20130215_233108_zpsbc5cf3d5.jpg

 

IMG_20130215_233605_zps4e84d4c5.jpg

 

IMG_20130215_234000_zpsae569aa8.jpg

 

 

 

wow det såg veldig awesome ut !!! Hvilke led lys er det? og hvor får

jeg tak i det kabinettet?!!

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Dette: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa , er det du burde kjøpe. Samme som R3, bare oppfølgeren. R4 er stort nok ja.

tror nok jeg går for det med window edtition

 

Kabinettet over, og lyset her: NZXT HUE RGB LED

ty men har du led vifter også eller bare lys?

 

EDIT: går det ikke bare ann å kjøpe en slik billig led ledning som man fester rundt vinduet eller noe sånt men allikevell lyser og ser fett ut?

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

tror nok jeg går for det med window edtition

 

ty men har du led vifter også eller bare lys?

 

EDIT: går det ikke bare ann å kjøpe en slik billig led ledning som man fester rundt vinduet eller noe sånt men allikevell lyser og ser fett ut?

 

Egentlig bryr jeg meg ikke noe om lys osv lengre, da jeg nærmer meg gubbe-alder sakte men sikkert..

Men jeg kjøpte RGB HUE RGB LED og vindu til mitt R3, da det ikke kostet allverden, og er litt kult hvis man skal ha et lan med kompiser innimellom.

 

Så jeg bruker kun Fractal Design viftene som følger med (stilfult med hvite vifteblader etter min mening), som også er ganske stillegående. + at jeg har satt inn 2 stk 140mm NZXT vifter i toppen, og en Corsair SP120 som skal monteres på radiatoren til CPU, i tillegg til den som følger med, for ekstra trykk på lufta som skal gå igjennom. Støynivå og kjøleegenskaper er mer viktig enn lys for meg.

 

Du får andre LED-strip sett fra bla. Corsair, men disse har LEDs med kun én farge, mens NZXT RGB har Rød-Grønn-Blå LED's som kan gi alt fra hvitt til rosa og oransj farge, osv..

 

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Egentlig bryr jeg meg ikke noe om lys osv lengre, da jeg nærmer meg gubbe-alder sakte men sikkert..

Men jeg kjøpte RGB HUE RGB LED og vindu til mitt R3, da det ikke kostet allverden, og er litt kult hvis man skal ha et lan med kompiser innimellom.

 

Så jeg bruker kun Fractal Design viftene som følger med (stilfult med hvite vifteblader etter min mening), som også er ganske stillegående. + at jeg har satt inn 2 stk 140mm NZXT vifter i toppen, og en Corsair SP120 som skal monteres på radiatoren til CPU, i tillegg til den som følger med, for ekstra trykk på lufta som skal gå igjennom. Støynivå og kjøleegenskaper er mer viktig enn lys for meg.

 

Du får andre LED-strip sett fra bla. Corsair, men disse har LEDs med kun én farge, mens NZXT RGB har Rød-Grønn-Blå LED's som kan gi alt fra hvitt til rosa og oransj farge, osv..

ser awesome ut. men hvordan er det jeg kobler dem inn? og forresten er det slik at jeg kan ha foresksemepl ornajjse på den ene delen og grønn på den andre eller? og forresten forresten. i den posten der du viste antec 900 or r3 der har du led vifter eller? Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Du teiper opp LEDsa hvor du vil ha de, så kobler du til SATA strømkabel til boksen som står i en av 5.25" brønnene, ved DVD brenneren. Det er kun en kabel med LEDs, så du kan kun ha en farge. Med mindre du kjøper to sett, men ser ikke poenget, da det er RGB LEDs for å kunne velge akkurat hvilken farge du vil ha..

Tror jeg går for den rgb som du sendte youtube link om. D et er vellden samme som du sendte til 329 på dustin? og 5,25 er det samme som du putter inn den du kan foreskesempel ha cder i sant? Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Hvis du har penger til overs, kjøp med et par 140mm til å sette i toppen. Varmluften stiger oppover i kabinettet, så det kan hjelpe mye ;) Fractal Design eller NZXT sine hvite 140mm passer veldig bra inn i R3/R4 ;)

er ikke de litt dyre? vet du om noen som er bra og billigere? er arctic cooling f14 god? fikk 4 stjerner av en såg jeg. og så koster de bare 89 er det lurt å kjøpe 2 av de eller 1 av den andre eller kanskje denne? http://www.dustinhome.no/product/5010589670/antec-two-cool-140mm/#intcmp=searchProvider_dacsa Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Hvis du har penger til overs, kjøp med et par 140mm til å sette i toppen. Varmluften stiger oppover i kabinettet, så det kan hjelpe mye ;) Fractal Design eller NZXT sine hvite 140mm passer veldig bra inn i R3/R4 ;)

men er det nødvendig med flere vifter eller trenger jeg ikke? kommer det nokk lufting uten en ekstra?

og forresten er det bedre med en 140 enn 2 120?

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...