CardinalGuzman Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Lunsjtid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er det du røde negler du mener?..hehe...flott fremstilt bilde...er noe med mor og barn som får til og med harde hjerter til å smelte..ikke att mitt er altså Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Er det du røde negler du mener?..hehe...flott fremstilt bilde...er noe med mor og barn som får til og med harde hjerter til å smelte..ikke att mitt er altså Hjertelig takk. Med fare for å ødelegge mitt tøffe image: jeg kan bekrefte at han er litt av en hjerteknuser Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Er det du røde negler du mener?..hehe...flott fremstilt bilde...er noe med mor og barn som får til og med harde hjerter til å smelte..ikke att mitt er altså Hjertelig takk. Med fare for å ødelegge mitt tøffe image: jeg kan bekrefte at han er litt av en hjerteknuser Ja ble farfar for 7 mnd siden,så kjenner den følelsen ja....så nå tar jeg han med i studio en av ukene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg