chokke Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hei. Har siklet lenge nok på et produkt, og av butikker så finner jeg bare internasjonale (amazon etc), og Apple store (store.apple.com/no). Og de har satt ned prisen relativt mye på produktet, slik at det er mye billigere enn internasjonale alternativer (om jeg tar med toll og moms og blabla). Men jeg er litt usikker på om Apple store har et norskt lager, eller om det blir toll og ekstra pris iforhold til det jeg betaler på grunn av importering og slikt. Blir det som om jeg hadde bestilt fra Netshop, Komplett osv? Eller som om jeg bestiller fra en internasjonal side og det koster mer enn 200,- ? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Prisen i norske Apple-store er norsk, og inkluderer norske avgifter. Av erfaring så vet jeg at lageret ikke nødvendigvis er i Norge. Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Varer som bestilles fra http://www.apple.com/no/ går under norske regler og trenger ikke å bli fortollet. Lageret til Apple befinner seg i Irland. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Så om jeg bestiller og det kommer på 580 kroner (med frakt fra deres side) så kommer det null ekstra avgifter iform av å få varen inn til landet? Og ingen andre skal ha betalt på veien for å få varen hit ? Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Nei, skal ikke komme mer enn den prisen som er oppgitt da Mva, skatter og avgifter er allerede lagt til prisen. Nå snakker jeg for http://store.apple.com/no Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Flotters. Bestilling lagt inn etter mye pes og mas siden hele shoppen er ubrukelig . Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå