Sealine Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hei dere, jeg lurer bare på om det er satt noen aldersgrense for og kunne bestille fra nettbutikker? Selv er jeg 15 år, og lurer på om det er nok til og bestille fra psdata.no og netconnection.no ? Petter Lenke til kommentar
xthal Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 tror aldri jeg har sett noe om det på de butikkene, brudern på 14 har iallefall ikke hatt noen problemer Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 tror aldri jeg har sett noe om det på de butikkene, brudern på 14 har iallefall ikke hatt noen problemer takker. Da hiver jeg meg ut fra 10'ern Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 eg er 14 og bestilte fra komplett.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Dem driter i det så lenge du betaler Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 I utgangspunktet kan du ikke inngå en kontrakt når du er under 18 år. ikke uten foresattes samtykke, om annet... Komplett.no gir stort sett beng... Lenke til kommentar
uGn Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Bare for å være litt morsom Du har egentlig ikke lov til å bestille fra nettbutikker når du er under 18, fordi du setter deg i gjeld. Men det er ingen som sjekker dette, det blir bare for tungvint. Men på en annen side, så kan du sende tilbake utstyret du kjøper på grunnlag av at du ikke fikk lov av dine foreldre å kjøpe det du nå skal kjøpe. I tillegg til 'forbrukerkjøpsloven' da. (Vergemålsloven §1, §2, §32 og §33) uGn Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Bare for å være litt morsom Du har egentlig ikke lov til å bestille fra nettbutikker når du er under 18, fordi du setter deg i gjeld. Men det er ingen som sjekker dette, det blir bare for tungvint. Men på en annen side, så kan du sende tilbake utstyret du kjøper på grunnlag av at du ikke fikk lov av dine foreldre å kjøpe det du nå skal kjøpe. I tillegg til 'forbrukerkjøpsloven' da. (Vergemålsloven §1, §2, §32 og §33) uGn NICE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå