Pariuss Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Samtidig slenger utvikleren inn en ny vanskelighetsgrad. Les hele saken Lenke til kommentar
Fotemot Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 hmmm meh, mods. Ja funker fett det, men de med konsoll da? Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Og hva er poenget med høyere nivå? Med mindre de legger til spesielle ting som skjer på de høyere nivåa er det bare bortkastet.. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det var akkurat dette jeg klagde på før spillet kom ut, Ha noen end game bosser som er helt umulig og drepe, Ha flere fiender som har svakheter mot elemter og teknikker, Noe Bethesda aldri blir og forstå. Lenke til kommentar
fantimans Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hvem i all verden kunne tenke seg å levele mer etter de har nådd 81? Ville aldri vurdertå gjøre det om igjen, og med tanke på at man med Dragonborn kan velge perks på nytt uansett, virker ikke dette spesielt meningsfullt. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Og hva er poenget med høyere nivå? Med mindre de legger til spesielle ting som skjer på de høyere nivåa er det bare bortkastet.. På nivå 81 blir du utfordret av The Ebony Warrior. Klin umulig kamp. Det var akkurat dette jeg klagde på før spillet kom ut, Ha noen end game bosser som er helt umulig og drepe, Ha flere fiender som har svakheter mot elemter og teknikker, Noe Bethesda aldri blir og forstå. Igjen, Ebony Warrior. Men hvorfor vil du ha en boss du ikke kan slå? Høres ikke særlig moro ut mener jeg da. Og stort sett alle du kjemper mot i spillet har svakheter, det handler bare om å vite hva. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Og hva er poenget med høyere nivå? Med mindre de legger til spesielle ting som skjer på de høyere nivåa er det bare bortkastet..På nivå 81 blir du utfordret av The Ebony Warrior. Klin umulig kamp.Det var akkurat dette jeg klagde på før spillet kom ut,Ha noen end game bosser som er helt umulig og drepe,Ha flere fiender som har svakheter mot elemter og teknikker,Noe Bethesda aldri blir og forstå.Igjen, Ebony Warrior. Men hvorfor vil du ha en boss du ikke kan slå? Høres ikke særlig moro ut mener jeg da. Og stort sett alle du kjemper mot i spillet har svakheter, det handler bare om å vite hva. (lete litt på internett... That's it, seriously (Ebony Warrior)? From what I had read, I expected the EW to be this epic battle that would last minutes and consume all my resources, but wow, that guy was a joke. I just used Slow Time (first word only) hit with Fire Storm, and jupt chain-casting Incinerate. He was dead in like 20 seconds... what a let down. I was on normal mode, though. Does he get that much tougher on Hard? Hele kampsystemet i Skyrim er ræva, Og mange fiender har ingen svakheter, så det er feil, Jeg tok magi for jeg klarte ikke se synet av den dårlige sverdkampen. Og hva er vitsen og komme til Lvl 81 for også drepe alt på one hit, du har tydeligvis ikke spillet andre rollespill Endret 9. april 2013 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Vademecum Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hele kampsystemet i Skyrim er ræva Dette er ikke noe nytt, det var ille i Oblivion, det er ille i Skyrim. De burde lagt til mer kjøtt i combat, men det er vel vanskelig med konsollkreften så tett til hjertet. Venter bare på Dark Messiah M&M/Chivalry combat in sandbox RPG. Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Litt utenfor topic, men.. Bare spill Dark Souls, så slipper man å tenke på alt dette Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er spillet fortsatt relevant? Sluttet å spille den... hmm... det var faktisk når Dishonored kom ut og jeg sammenlignet den perfekte "flow" i bevegelsen gjennom vanskelig terreng på den og så fyrte opp Skyrim, satt fast i trappa og måtte hoppe for å gå opp. Det er først da jeg så den sterke kontrasten på en ødelagt spillmekanikk og dårlig motor i Skyrim sammenlignet med andre spill. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Og hva er poenget med høyere nivå? Med mindre de legger til spesielle ting som skjer på de høyere nivåa er det bare bortkastet..På nivå 81 blir du utfordret av The Ebony Warrior. Klin umulig kamp.Det var akkurat dette jeg klagde på før spillet kom ut,Ha noen end game bosser som er helt umulig og drepe,Ha flere fiender som har svakheter mot elemter og teknikker,Noe Bethesda aldri blir og forstå.Igjen, Ebony Warrior. Men hvorfor vil du ha en boss du ikke kan slå? Høres ikke særlig moro ut mener jeg da. Og stort sett alle du kjemper mot i spillet har svakheter, det handler bare om å vite hva. Sorry, men EW var ikke spesielt mye å skryte av. Har slitt mer mot enkelte pyromancers (er vampyr). Brukte slow time shout'en og hugget løs, han var død før han fikk sverdet opp av slira. Det var Master diff. Og før jeg dro til Solstheim for å få ekstra superduper damage perks. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 zip Nei, har nok ikke spilt andre rollespill. Bortsett fra sånn ca. alle selvfølgelig. Tingen er at jeg liker variasjon i spillene mine, og har ikke noe problem med at Skyrim ikke er likt alle andre spill. Kampene er ikke mye å skryte av, det skal jeg være enig, men det er ikke derfor jeg spiller Skyrim, ei heller er de fornærmende dårlige. Selv synes jeg det er greit å kjenne at man blir sterkere når man går opp i erfaringsnivå, men det er mulig du er uenig. Kan ikke si at Skyrim noen gang ble for lett, men det skyldes muligens at jeg stort sett spiller med Skyforge-våpen og Wolf-armor. Hvorfor? Det ser kulest ut selvfølgelig. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Noen som vet om den nye oppdateringen fikser stabiliteten til spillet. Det har vært et mareritt med kræsjer helt siden jeg installerte dragon born dlc'en. Spesielt Solstheim utenfor Ravenrock var uspillbart før jeg satte ned ugridload og grafikk fra ultra til high. Selv da kræsjer det med jevne mellomrom. Var rock solid før DB. Har avinstallert og reinstallert flere ganger. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Dette er ikke noe nytt, det var ille i Oblivion, det er ille i Skyrim. De burde lagt til mer kjøtt i combat, men det er vel vanskelig med konsollkreften så tett til hjertet. Venter bare på Dark Messiah M&M/Chivalry combat in sandbox RPG. Det var ikke noe bedre i Morrowind, som definitivt ble utviklet hovedsaklig for PC. Har nok ikke noe med konsoll å gjøre, men heller at det er vanskelig å få til et godt kampsystem når man bruker en førstepersons synsvinkel. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er spillet fortsatt relevant? Sluttet å spille den... hmm... det var faktisk når Dishonored kom ut og jeg sammenlignet den perfekte "flow" i bevegelsen gjennom vanskelig terreng på den og så fyrte opp Skyrim, satt fast i trappa og måtte hoppe for å gå opp. Det er først da jeg så den sterke kontrasten på en ødelagt spillmekanikk og dårlig motor i Skyrim sammenlignet med andre spill. Skyrim var irrellevant fem år før det kom ut, det har ikke vært noen nevneverdig utvikling spillmekanisk siden Morrowind. Det virker mer om en halvferdig BETA enn et faktisk spill. Det var ikke noe bedre i Morrowind, som definitivt ble utviklet hovedsaklig for PC. Har nok ikke noe med konsoll å gjøre, men heller at det er vanskelig å få til et godt kampsystem når man bruker en førstepersons synsvinkel. Dishonored har et nærkampsystem som er mange ganger mer funksjonelt enn Skyrim, men jeg er helt enig i at det ikke er praktisk oppnåelig å få til et godt nærkampsystem i første person så lenge synsfeltet er såpass begrenset. Bethesda strengt tatt designet Skyrim for å spilles i tredje person uansett, men jeg mener jo også at Skyrim er det verste AAA-spillet lansert de siste fem årene. 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Angående førsteperson og nærkamp mekanikker. Kanskje Oculus Rift kan gjøre noe med dette? ^^ Er ihvertfall en interessant tanke. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Skyrim var irrellevant fem år før det kom ut, det har ikke vært noen nevneverdig utvikling spillmekanisk siden Morrowind. Det virker mer om en halvferdig BETA enn et faktisk spill. Dishonored har et nærkampsystem som er mange ganger mer funksjonelt enn Skyrim, men jeg er helt enig i at det ikke er praktisk oppnåelig å få til et godt nærkampsystem i første person så lenge synsfeltet er såpass begrenset. Bethesda strengt tatt designet Skyrim for å spilles i tredje person uansett, men jeg mener jo også at Skyrim er det verste AAA-spillet lansert de siste fem årene. Kjerringa mot strømmen. Men for all del, folk må få synes hva de vil, men jeg finner det helt latterlig å kalle Skyrim det verste AAA-spillet som er lansert de siste fem årene. Det er min mening. Endret 9. april 2013 av sthusby 3 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Kjerringa mot strømmen. Men for all del, folk må få synes hva de vil, men jeg finner det helt latterlig å kalle Skyrim det verste AAA-spillet som er lansert de siste fem årene. Det er min mening. Kan du komme med et dårligere spill enn Skyrim? Spillmekanisk sett altså? Slik jeg ser det feiler Skyrim slik: Utforskning av Skyrim er ikke spennende, og det hjelper ikke at det kommer en lasteskjerm hver gang du går inn eller ut av en bygning eller hule. Kampsystemet er like funksjonelt som en bil med firkantede hjul. Verken spilleren eller spillerkarakteren gis noen grunn til å utforske Skyrim. Historien er ikke engasjerende på noen måte. Karakterene du møter er like levende som en stokk. Når hovedkomponenten av Skyrim (kamp og utforskning) ikke fungerer, og det er ingen andre reddende kvaliteter med spillet mener jeg det er rimelig å kalle det for det verste AAA-spillet lansert de siste fem årene. EDIT: Nå skal det sies at jeg er rimelig kravstor også, men det er rimelig frustrerende å oppdage at spilljournalister er like kritiske som en typisk tiåring etter at man har punget ut for et nytt AAA-spill. Endret 9. april 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 GRUNNEN til at jeg ikke spiller mer: (Satirisk -- men beskrivende for FØLELSEN jeg fikk av å spille) Jeg startet en archer. Level 1: 10 skade per skudd. Level 10: 50 skade per skudd. Level 20: 100 skade per skudd og 50% fler skudd -- Spiller på Master Level 25: 150 skade per skudd og sakte tid når jeg skyter Level 30: Jeg begynner med smithing... 200 skade Level 35: 300 skade Level 40: Jeg begynner med enchantment... Endgame: Jeg er en gud som dreper drager før de har sjansen til å lande på høyeste difficulty ... Så startet jeg en destruction mage. Level 1: 10 skade per skudd. Level 10: 10 skade per skudd Level 15: 16 skade per skudd -- Må skru ned difficulty for å ha en sjanse Level 20: 30 skade per skudd -- Bruker 90% av tiden på kiting Level 30: 30 skade per skudd -- Bruker 93% av tiden på kiting Level 35: 30 skade per skudd -- Bruker 95% av tiden på kiting Level 40: 30 skade per skudd -- Bruker 99% av tiden på kiting Endgame: Kunne ikke -- absolut KUNNE IKKE -- drepe en tilfeldig magiker-boss i en tilfeldig hule med over 20 reloads og ga opp -- på letteste difficulty Så startet jeg en summoner: Level 1: Meh Level 10: Summon Fire Atronach: 20 skade per skudd Level 20: Summon Fire Atronach: 40 skade per skudd Level 30: Summon Fire Atronach: 80 skade per skudd, og to Fire Atronacher på en gang OG en Bound Bow som gjør 120 skade per skudd Level 40: Jeg er en gud. Endgame: Jeg er en gud som kan mane fram demoner fra Oblivion som er kraftigere enn sistebossen. ... Jada -- med dual casting og impact så kan du nesten gjøre samme skade som med en bue med samme skill level i din main-skill. MEN med buen så kan du ta Smithing og Enchantment for å øke skaden din i tigangen. Med destruction... Så bør du ta Destruction og så simpelthen avstå helt fra å levle opp noen andre skills for at level-scalingen ikke skal gjøre deg fullstendig ubrukelig. Hvorfor klarer ikke dagens utviklere å balansere på en ordentlig måte??? Anyway -- de har ikke tenkt å rette opp i det tullet, så... Meh. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå