Moridin82 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Heisann har dette spillet liggende en stund lurer på om det noe her som gamer det og kan adde meg som friend så jeg kan låne pawn din tag:Ervik82 Cheers Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Gjør det i kveld. Har en "healer" pawn om jeg ikke husker feil. Fyrte opp spillet igjen på søndag. Får skikkelig god-stemning av theme sangen. Endret 9. april 2013 av firberblad Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Glem det, har ikke ps3 ^^ Dumme diskusjon.no's "dette trur jeg du liker". Har en hunter eller hva klassen het Argoniel gamertag og Hawkon heter pawnen Morsom type. og ganske ok med bua gitt! Han er level 78-80 eller noe trur jeg Han har også fullført alle quests så han har god intel der også Endret 9. april 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Ah nice lagde meg en Hunter selv da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå