dantax89 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) =) Hei eg er ein fyr på 23 år og eg har alltid hatt lyst til se meir av norge. eg bor i sandnes,rogaland.og har bare sett mye av sør norge.(kristiansand,oslo...) og vil se hvordan det er oppe i nord norge. eg vil ta toget ifra sandnes til oslo å ta turen oppover i nord. eg hadde tenkt til å reise alene men vis eg hadde fått med meg noen andre,da hadde turen ikke blitt så kjedelig . vis det hadde vore noen gjevn aldrene som har lyst å være med så hadde det blitt kjekt, men eg skal ikke være kresen. eg tenker å reise en gang i juni-august månedene(2013).tenker hele turen blir på ca 2uker.men kan diskuteres-planlegges videre på eg tenkte meg først å fremst å ta toget så høgt opp i nord som det gikk, så bodø. får se om det blir ein tur høyere opp i nord en det det hadde blitt kult vis vi ble en liten gjeng som reiste isammen så vis noen er intressert ta gjerne kontakt Endret 10. april 2013 av dantax89 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Du kan ta toget lengere nord. Da må du via Sverige, men det er en veldig spektakulær tur med ofotbanen. Fra Bodø bør du for eksempel ta hurtigbåten til svolvær (Nordlandsekspressen) for å se litt av Lofoten som også er mye mer spektakulært enn veien opp til Bodø. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 BTW, Bildet sitt ser ut til å være fra Reine i Moskenes, Nordlandsekspressen går visst også dit. Det er et helt annet landskap enn det relativt flate i Bodø. Lenke til kommentar
dantax89 Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 takk for tipsene ''robertaas'' =) Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det er mye gøyere å kjøre, kystveien er fantastisk. Motorsykkel eller en morsom bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå