Cuneax Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 I tillegg får den støtte for 4K-oppløsning.Nye Thunderbolt blir dobbelt så rask Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) ja, nå mangler vi bare utstyr p bruke thunderbolt til da jeg har thunderbolt på mac-en min men har bare brukt den som skjermkabel. Skulle gjærne hatt thunderbolt-minnepenner osv. eller thunderbolt til lightning kabel Endret 9. april 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Nye kontrollere i 2014 kommer til å støtte 4k, men også oppgraderinger som ble lansert nå støtter 4k? Hovedproblemet til thunderbolt for min del er manglende støtte direkte i chipset, og manglende optiske kabler, hadde det vært mer av det hadde det kanskje vært en mer aktuell teknologi. AtW Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Prisen må ned.. Enkelt og greit, og da snakker vi prisen på kontrollere så flere maskiner enn utelukkende MacBook's, Asus sine tyngste gamer-serie og de dyreste Sony maskinene som blir levert med Thunderbolt, og kanskje diverse produsenter som Western Digital, LaCie og andre faktisk kan komme med Thunderbolt produkter som ikke koster skjorta bare fordi prislappen på både kontroller og kabler er langt over det som er fornuftig. Lenke til kommentar
FylleSpillern Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 "Støtter 4K"? Er dette "støtte"-begrepet en slags marketing eller bare anglifisering? Er bare nysgjerrig, egentlig. Jeg liker høy oppløsning og bevegelige bilder like mye som nestemann, men "støtter" ikke thunderbolt overføring av all slags digital informasjon? Nåværende thunderbolt er da sikkert rikelig for 4K, kommer jo aller mest an på codec'en, det. For det kan jo være uøkonomisk med for høy båndbredde hvis ledningen bare skal kunne bære en gitt datamengde mener jeg. Og at man således ønsker å bruke en mer proposjonal teknologi for skjermer. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Prisen må ned.. Enkelt og greit, og da snakker vi prisen på kontrollere så flere maskiner enn utelukkende MacBook's, Asus sine tyngste gamer-serie og de dyreste Sony maskinene som blir levert med Thunderbolt, og kanskje diverse produsenter som Western Digital, LaCie og andre faktisk kan komme med Thunderbolt produkter som ikke koster skjorta bare fordi prislappen på både kontroller og kabler er langt over det som er fornuftig. Enig. Det er utrolig hva en Thunderbolt-koblet ekstern harddisk skal koste i Mac-butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå