Casle Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 For flere år siden spillte jeg et lite enkelt motorsykkelspill, det var veldig simpelt. Man skulle kjøre en crossmotorsykkel gjennom flere veldig simple baner, ved å bruke piltastene. Måten motorsykkelen oppfører seg på ligner mye på Trailbike spillet på www.barespill.no. Jeg synes å huske at det het Across, eller Bcross eller noe sånt... Spillet var så lite at det fint gikk på en floppydiskett. Noen som vet hva det heter, og hvor jeg kan få tak i det... Mvh C Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Det hette nok Across ja. Det har kommet en "ny" versjon som egentlig er samme spillet med litt penere grafikk http://www.elastomania.com/ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Årets mest klassiske spill :-) *mimre* Lenke til kommentar
slash Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 www.elastomania.com <- den "nye" versjonen. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Detta er nok Elasto Mania ja! Tidløs klassiker jeg har brukt utallige timer på... *mimre mimre* Lenke til kommentar
Erad Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Action Supercross ja.. hehe, det tøffeste motosykkel spillet jeg har spilt. Husker noen av banene virkelig var vanskelige og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå