apelars Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har en eldre skjerm (?) som har tilegnet den vemmelige egenskapen at den blinker grønt. Dette skjer hele tiden når det først har startet. Det er en ujevn blinking. Noen ganger går det et par timer etter oppstart at det begynner å blinke, mens andre ganger starter det med en gang windows booter. Er det bare å forkaste hele driten eller er det noe å få gjort med? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Tviiler på at det er så mye å gjøre med....blir vel i såfall en reperasjon som fort vil koste me en en ny skjerm i dag. Kjøp deg heller en ny 19 tommer crt eller lcd skjerm hvis du viil (anbfaler det siste ) Lenke til kommentar
apelars Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Har smått med likvide midler for tiden, men er avhengig av å ha en pc som lar seg anvende. Har ille lyst på en lcd-skjerm, men er avhengig av at den ikke koster skjorta. Har jo lest endel av innleggene her, men har du/dere noen å anbefale? 15/17"... Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Sorry kan ikke si jeg har noen erfaring med andre lcd-er enn min egen (DELL 1703FP) som da kanskje koster litt mye (7000 kr... blir litt "billigere" hvis man kjøper PC derifra).. Men det er jo mange som skryter av Hyundai q 17 s http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...2&highlight=lcd Prisen på denne er kanskje litt mer overkommerlig Denne koster vel rundt 4000 kr tror jeg...fins noen andre modeller av den og men vet ikke om de er like bra... sjekk i alle fall ut tråden jeg linka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå