fjarle Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Mobilprodusenten med rekordlavt overskudd.HTC nesten i null Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Skal bli tøft å kjempe mot Galaxy SIV om de ikke klarer å få ut telefoner i tide.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Synes HTC one er ett skritt i riktig retning, det er en telefon som frister litt. Både samsung og alle hviler litt på laubærene om dagens også, så jeg tror HTC har muligheter. AtW 1 Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg har aldri eid en HTC-telefon, men synes de virker som kvalitet når man holder dem i hånden. Har hørt at de som oftest velger små batterier, og det er grunn nok for meg til å ikke velge HTC. Nå har de sluppet 8X med trådløs lading i USA, så det kan jo bli en løsning for min del. HTC One ser ut som den Android-telefonen jeg ville valgt om jeg skulle kjøpt ny telefon akkurat nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ganske trist i grunn, for de har en rekke gode telefoner. Håper One blir en innertier hos folket, og ikke bare i media 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg