Gå til innhold

Nattevandreren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker Tor :) Det ble litt tankearbeid i forkant - tåka skulle med, stjerneeffekt på lysene (liten blender) og ikke minst at det ble litt løping frem og tilbake for å foreta bevegelsene til personen. Det kom noen folk forbi i det jeg styrte på som værst - trodde sikkert jeg var passe tullete :)

Endret av Jan Høydal
Lenke til kommentar

Takker Tor :) Det ble litt tankearbeid i forkant - tåka skulle med, stjerneeffekt på lysene (liten blender) og ikke minst at det ble litt løping frem og tilbake for å foreta bevegelsene til personen. Det kom noen folk forbi i det jeg styrte på som værst - trodde sikkert jeg var passe tullete :)

Ja Jan det er bare og stå på så får folk synest vi er heilt på jorde der vi styrer på som værst :thumbup::)

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

En fin og dyster stemning over bildet blir forsterket av den trykkende mengden natt over motivet, i øverste del av bildet. Motsetningene mellom lyset som lyser opp i mørket, og den lange eksponeringen som visker ut detaljer er både visuelt og konseptmessig interessant, og gir bildet en dybde som ikke bare er visuell, men i tillegg stiller masse spørsmål. Et bilde man ikke blir lei av med det første! Veldig bra!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...