Jan Høydal Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Nattevandreren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Spooky og stilig! Likte denne effekten! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Takker for at du synes det var litt spooky - var litt av tanken bak det hele Endret 8. april 2013 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Topp efekt i bilde,godt valg av komp. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Takker Tor Det ble litt tankearbeid i forkant - tåka skulle med, stjerneeffekt på lysene (liten blender) og ikke minst at det ble litt løping frem og tilbake for å foreta bevegelsene til personen. Det kom noen folk forbi i det jeg styrte på som værst - trodde sikkert jeg var passe tullete Endret 9. april 2013 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Takker Tor Det ble litt tankearbeid i forkant - tåka skulle med, stjerneeffekt på lysene (liten blender) og ikke minst at det ble litt løping frem og tilbake for å foreta bevegelsene til personen. Det kom noen folk forbi i det jeg styrte på som værst - trodde sikkert jeg var passe tullete Ja Jan det er bare og stå på så får folk synest vi er heilt på jorde der vi styrer på som værst Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Velig kult bra med rørelsen i bildet som skaper spenningen!! mvh Tove Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Henger meg på spoky stemningen her...godt jobba Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Takker for spooky tilbakemelding Jan Erik Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 DAGENS BILDE: En fin og dyster stemning over bildet blir forsterket av den trykkende mengden natt over motivet, i øverste del av bildet. Motsetningene mellom lyset som lyser opp i mørket, og den lange eksponeringen som visker ut detaljer er både visuelt og konseptmessig interessant, og gir bildet en dybde som ikke bare er visuell, men i tillegg stiller masse spørsmål. Et bilde man ikke blir lei av med det første! Veldig bra! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Det var svært hyggelig å bli valgt ut som Dagens Bilde. Følte selv at det satt ganske bra og har fått en del tilbakemeldinger på privaten som bla går på det du sier om at man stiller seg en del undrende spørsmål av å betrakte det. Da er det ekstra kjekt Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Glemte forresten å si at jeg synes også at det kvadratiske formatet passer bildet veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg