sandi98 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hei skal kjøpe: nytt lyd-kort, gaming-headsett,gaming-mus og gaming-tastatur pris helst under 3200kr her er oppsettet jeg har kommet fram til : vil gjerne ha bak-rund`s belyst tastatur. Headsett: Asus Orion Pro Lyd-Kort: ASUS ROG Xonar Phoebus Mus:Corsair Vengeance M65 Performance tastatur:Razer Blackwidow 2013 Lenke til kommentar
wassup Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Etter det jeg forsto så så dette bra ut dette her! Lurt å investere i et skikkelig headset når du først skaffer deg et bra lydkort! Det eneste jeg lurer på er om du noen gang har prøvd Razer Blackwidow, eller noe mekanisk tastatur i det hele tatt? Jeg har prøvd Blackwidow og likte det veldig godt, men mekaniske tastaturer er en veldig personlig greie. Ikke noe er "bra" eller "dårlig" der, det er en smakssak. Så hvis du ikke har prøvd et mekanisk tastatur før, anbefaler jeg deg det. Ellers ser det som sagt veldig bra ut, go for it! Endret 9. april 2013 av wassup Lenke til kommentar
sandi98 Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 ja det blir ikke asus orion pro siden jeg fikk et annet av komplett i bytte for mitt gamle som ble ødelagt jeg får rocat cave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå