bla bla bla Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg og familien min skal på Europa-sykkeltur. hva er den beste ruten å ta? hvilke land er bra og sykle i? hvor lang tid kommer det til å ta? hvis dere har noe på hjerte så skrik ut hilsen Nicholas bauge Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Frankrike er jo et kjent sted for sykkelturister, mye flott landskap og gode veier men noe mer en det vet jeg ikke Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Basert på venner og familie er Tyskland det klart beste landet å sykle i mtp sykkelveier. Hva som er den beste ruten for dere avhenger helt av hva dere ønsker å oppleve. Det samme gjelder hvor lang tid dere bør avse, det avhenger selvfølgelig av form og hvor dere skal sykle. For noen er 200 km + per dag helt overkommelig, mens for andre er 50 km mer enn nok. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Har tatt en liten tur fra Tvedestrand/Arendal til en plass uti Tyskland. Brukte ca 2 uker og hadde nok rundt 200km dagen ja. Kan si var utrolig fine veier med lite trafikk. Om dere har god tid kan det være fordel å se etter sånne sykkelveier som er makert med en slags solsikke elleno. Skiltet er brunt med hvit ramme og solsikke på eller en sol. Husker ikke, men det var ihvertfall veldig fine sykkelveier med opplevelse. Lenke til kommentar
skihopper Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Frankrike og Tyskland er jo flott, men jeg synes også i Polen kan man oppleve en flott sykkelferie. F. eks. ved kysten er det flere flotte ruter (anbefaler 160 km fra Miastko til Leba- nasjonalparken med vandrende dyner) eller i fjellene. Stiene er ikke alltid perfekte men naturen er helt fantastisk. Og som de skriver her: http://besokpolen.bl...ie_i_polen.html blir det også flere leiesteder og gode stier i de polske byene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå