smøllj Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 http://survarium.com/en Stikk innom og les litt om det selv om se om det er noe for deg. Stikkord er vel S.T.A.L.K.E.R og diverse MMOFPS-elementer. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Tenker DayZ med en gang jeg ser det. Skal ta en titt på det etterhvert som det blir spillbart. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RFd1MwyjISs Devblog #3 Omfatter blant annet den ene klassen man kan spille som. Handlingen er, så vidt jeg har forstått det, lagt til områdene rundt Chernobyl etter menneskehetens fall. Endret 9. april 2013 av Crowned in 86 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Mulig jeg misforstår, men spillet kommer til å ha et skilltree-system og man må bygge opp poeng blant gruppen sin for å få tilgang til bedre våpen og crafting. Scavengers, Black Market dealers, og en slags revolusjonær militærgjeng er de man kan velge blant. Med individuelle klasser innad i de grupperingene. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 "Survarium"? Ikke stor fan av det navnet. Liker godt post-apokalypse som setting. Stiller meg tvilende til F2P formatet. Guild Wars 2 gjør det bra med sin Kjøp spillet, spill gratis aka. Entry Fee-modellen, denne skulle enda flere spill adoptert. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 "Survarium"? Ikke stor fan av det navnet. Liker godt post-apokalypse som setting. Stiller meg tvilende til F2P formatet. Guild Wars 2 gjør det bra med sin Kjøp spillet, spill gratis aka. Entry Fee-modellen, denne skulle enda flere spill adoptert. Så vidt jeg kan se er det alphaen som man kan spille gratis. Vet ikke med fullversjonen altså, men jeg er stort sett enig i at spill som dette er ofte svake i F2P-setting. Håper man må betale noen kroner for fullversjonen, siden det gjør at man har grunnlag til å si det ene eller det andre om utviklerene i senere sammenhenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå