CasterAnd Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hei. Jobber med en YAML config til en Java plugin, men trenger sårt å få skrevet '&'. Men ettersom & blir brukt for fargekoding og annet fancy greier, går ikke dette igjennom systemet og jeg får opp to feilmeldinger, én for & og én for '-et etter &. Så, er det noen andre måter å skrive & på som ikke får YAML snake til å alarmere? Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Putt det du skriver i anførselstegn: "&-whatever". Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Putt det du skriver i anførselstegn: "&-whatever". Dette har jeg gjort. Slik: # IRC only variables: ircPrefix: ['@' : '%grey%[%blue%Chat Mod%grey%], '&' : '%grey%[%maroon%Admin%grey%]'] realModerator: [] ircModPrefix: [] modUsername: [] modHostname: [] srcChannel: [] Problem løst. For å fikse slike ting satt jeg / foran tegnet. For øvrig fikk jeg fikset en del andre feilmeldinger ved å skrive den på nytt. Endret 9. april 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Anførselstegn er ". Du har brukt apostrof '. Men det funker vel sikkert med escape character også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå