Nitrius Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 har fått meg dette kortet nå, er dette kort bra? er det noen dårlige sider ved dette? er kjølingen bra? siden den har jo spesiel kjøling, egentlig tenkte jeg på R9800 pro 128 mb, men dem hadde det ikke, så skal jeg vente på det kortet eller skal jeg bruke det jeg fikk nå Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 256MB AGP, "Ultimate Ed.", DVI, TV-Out, Retail Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...1&view=detailed for jeg har hørt at 256 mb ram, skal være lagd på et tregt minne eller noe sånt, er dette kortet det? så hva skal jeg? bruke dette eller vente på R9800 pro med 128 mb? og har dere hørt noen problemer med dette kortet? Mvh Remy Edit: skrivefeil. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 hvis du har fått kortet, hvorfor stapper du det ikke bare i maskinen og ser om det er bra nok. jeg har mine tvil, dog.. det nyeste og dyreste skjermkortet har som oftest elendig ytelse. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Ja det suger helt sikkert. Lenke til kommentar
VATN Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 jeg har mine tvil, dog.. det nyeste og dyreste skjermkortet har som oftest elendig ytelse. ehhh....nei? dei har kanskje dårlig ytelse i forhold til forventningane, men det vil ikkje sei at det er eit dårleg kort fordi om. det skjermkortet der er sikkert VELDIG bra det :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 ehhh....nei? dei har kanskje dårlig ytelse i forhold til forventningane, men det vil ikkje sei at det er eit dårleg kort fordi om. du la kanskje ikke merke til pytten med ironi som lå under posten min? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 hmm, ja ja når jeg sr på tester så er den like bra som R9800 pro 128 mb, og pluss at denne er uten vifte! så tror nok den er ganske så bra jeg, får se får jeg tester den når jeg kommer hjem fra skolen men takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå