Gå til innhold

Ny mobil til rundt 2k

Anbefalte innlegg

Hei

Da skal min bror entre smarttelefon-verdenen. Pris rundt 2 tusen. Ganske enkel type dette her, som ikke er så veldigt kravstor av seg. Jeg har sett litt på Samsung s3 mini, som nå koster 1999. Noen som kan uttale seg om denne telefonen, eller komme med andre annbefalinger?

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler deg ikke å kjøpe S3 Mini. Den har fått dårlige kritikker, og Amobil.no tok det til og med så langt som å kalle den "S3 Minus".

Xperia Go er et godt alternativ. Ulempen er at den har en litt lavoppløst skjerm, men den henter seg inn igjen med de vann- og støvtette byggematerialene.

Hvis du er villig til å gå et lite hakk opp pris (300-400,-) er Huawei Ascend P1 et meget godt alternativ. Jeg hadde denne telefonen som lånetelefon da S3-en min var inne på reparasjon. Det er uten tvil den beste lånetelefonen jeg noen sinne har hatt. Den hadde en god og skarp skjerm, og flyten i menyene kunne nesten sammenlignes med S3. Hvis jeg skulle ha hatt en mobil i prisklassen du beskriver ville jeg antagelig gått for denne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...