provolone Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hei Da skal min bror entre smarttelefon-verdenen. Pris rundt 2 tusen. Ganske enkel type dette her, som ikke er så veldigt kravstor av seg. Jeg har sett litt på Samsung s3 mini, som nå koster 1999. Noen som kan uttale seg om denne telefonen, eller komme med andre annbefalinger? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ikke kjøp S3 mini Dette er sikkert en grei telefon, men føler den koster mer en den smaker. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Ble ikke akuratt imponert etter å ha lest Amobil sin test av telefonen. Funderer litt på Sony Xperia Go er ett brukendes alternativ. Litt gøy at den er vann og støv-tett Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Xperia Go er bare 480*320 pixler. Kjøp helst en telefon med minst 800*480 om skjermen skal brukes aktivt. Samsung Galaxy SII+ er en solid traver. Her er Samsung Xcover, vanntett. Endret 8. april 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg anbefaler deg ikke å kjøpe S3 Mini. Den har fått dårlige kritikker, og Amobil.no tok det til og med så langt som å kalle den "S3 Minus". Xperia Go er et godt alternativ. Ulempen er at den har en litt lavoppløst skjerm, men den henter seg inn igjen med de vann- og støvtette byggematerialene. Hvis du er villig til å gå et lite hakk opp pris (300-400,-) er Huawei Ascend P1 et meget godt alternativ. Jeg hadde denne telefonen som lånetelefon da S3-en min var inne på reparasjon. Det er uten tvil den beste lånetelefonen jeg noen sinne har hatt. Den hadde en god og skarp skjerm, og flyten i menyene kunne nesten sammenlignes med S3. Hvis jeg skulle ha hatt en mobil i prisklassen du beskriver ville jeg antagelig gått for denne... Lenke til kommentar
provolone Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Har gått ett par hundrelapper opp i pris nå, og ser for øyeblikket på følgende alternativer: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1147922 http://prisguide.tek.no/produkt/samsung-galaxy-s-ii-plus-175087 http://www.prisjakt.no/product.php?p=1209189 Lenke til kommentar
provolone Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Da er Samsung Galaxy S2+ bestillt. Takk for alle svar, og kudos til Mr Skrotnes for nevnte telefon. Tenkte jeg skulle bestille deksel og noe greier til telefonen, som bursdagsgave til min bror. Har den samme mål som forgjengeren? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hvis du virkelig vil få mest ut av pengene så kan du jo haie inn en Nexus 4 8GB fra USA.. 299$ som blir ca 1700,- + frakt med Jetcarrier blir ca 2k. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 To late. Og det er ikke jeg som skal ha telefonen, så nå driter jeg egentligt litt i det. Ikke så kravstor type, som sikkert blir fornøyd som skal ha den ellers takk for tipset Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det er samme dimensjon på 2 og 2+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå