Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Efficient Grip Performance vs PremiumContact 5, kven er best?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe 8 stk nye dekk til mine biler. Dimensjon er 205/55/16.

Er oppteken at dei er stillegående og at dei er ein av dei beste.

Best i test er desse

http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=72776382.129.29311&typ=R-234519&ranzahl=4&Breite=205&Herst=Goodyear&Quer=55&Felge=16&Speed=H&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=20&Transport=P&dsco=129&sowigan=So

Og Continental

http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=72776382.129.29311&typ=R-216009&ranzahl=4&Breite=205&Herst=Continental&Quer=55&Felge=16&Speed=H&weiter=20&kategorie=6&Ang_pro_Seite=20&Transport=P&dsco=129&sowigan=So

Det er ein del billigare Goodyear, men eg kjenner lite til desse dekka.

Continental har eg hatt før, men av eldre merke og dei har eg vore veldig fornøyd med.

No har NAF sin dekktest komme fram til Goodyear er dei beste dekka, men Continental kommer ikkje så lang bak dei heller.

Er det nokon som har tips på kva eg bør ha?

Bilene dei skal på er ein Toyota Avensis 1,8 stasjonsvogn 1998 og Peugeot 406 1,8 stasjonsvogn 1997. Trenger ikkje mer enn H dekk.

Kva synnes dere om dekkonline og byttdekk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No har eg bestemt meg for Goodyear og eg fekk desse for kr. 3600 ink omlegging ganger 2. Det kostet ca 250-300 meir(8 dekk) enn om eg hadde bestilt dei igjennom dekkonline og da måtte eg ha betalt kr. 500(ink) for omlegging pr 4 dekk.

Så da synnes eg det er lurare å kjøpe av ein lokale enn å bestille på dekkonline.

Så da får eg sjå om dei er så bra som Naf-testen seier. No vart det V dekk, men eg har skjønt at H eller V dekk har nesten ingen ting å bety for ein vanlig person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...