Gå til innhold

Best verdi spill-PC / 10k / Trenger forslag og anbefalinger


Anbefalte innlegg

Spesielt er rådene innenfor mtp at emnetittlen heter " Best verdi -PC 10K"

 

Uansett, slenger med et forslag fra dustinhome.no

 

Synes personlig ikke H70 er verdt det, men da får TS oppfyllt drømmene om "vannkjøling" :)

 

Her er det en fin liste og en som får noe for kronene :)

 

@TS: Du kan gjerne begynne å tenke på kabinett med vindu, men da koster det for litt mer. For da må en jo nesten få det pent innvendig også, ellers så er jo hele poenget borte? La dette gå ut over ytelsen vil jeg si ikke er verdt det. Men andre syns det er helt greit igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har satt sammen en pc jeg kunne tenkte meg nå :)

Se den her: https://prisguiden.no/liste/139764

Ser dette bra ut? Satser på blå lys inni kabinettet etterhvert og det er det HVITE kabinettet jeg skal ha så det blir noen hundrelapper dyrere. Jeg synes dette virker som veldig mye for pengene.

 

Er TS Tråd Starter eller noe sånt? Er ganske ny her og har aldri hørt det før men gjetta meg til det. :tease:

Lenke til kommentar

Ikke dumt oppsett det And3rz aka TS aka Trådstarter.

 

Ville dog valgt en annen strømforsyning enn CX serien til Corsair. Antec HCG-620M er god, semi modulær og holder plenty

 

Fractal R4 kommer også i hvitt, bare for å ha det sagt.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Vel, lykke til med å få vannkjøling, gtx 680/HD 7970 til 3.500 kr etc til 10k.

 

Har du Windows fra før?

 

Argumentet ditt med GTX 660 ti vs 670 er ikke helt valid. GTX 670 er i toppklassen, og selv hw.no konkluderte med at Nvidia "skøyt seg selv i foten" etter å ha testet kortet. De mente da de utkonkurrerte GTX 680 mtp ytelse/pris.

 

Tror folk her at de som kjøpte Intel Q6700 back in the days sitter og smiler, mens de som kjøpte Q6600 sliter i dag?

Ehh? Hva er problemet? Hadde jeg droppa ssd så kunne jeg kjøpt 680/7970 og vannkjøling for under 10k.. Sjekk lista jeg posta.

 

Edit: Jeg er dum, leste ikke hvem som skrev det :nei: Var ikke surt ment selv om det kanskje virket litt surt :hmm: Men hvorfor bytte psu? Den du posta har mindre watt og samme (80+ Bronze) rangering og er ikke fullt modulær. Jeg har fått et godt inntrykk av corsair tidligere og de har veldig god kundeservice. I tillegg er CX750M et av de mest populære strømforsyningene på prisguide.no. :)

Endret av And3rz
Lenke til kommentar

CX-serien til Corsair er deres "entry" level, dvs fokus er på OK kvalitet og lav pris. Har lest en del rapporter om coil whine, støy etc. Men for all del, det er nok en alright strømforsyning som vil mer enn dekke behovet for oppsettet, og plenty av oppgraderinger.

 

Den posten var ikke rettet mot deg forresten, men mot andre brukere som jeg mener bare "slenger" ut anbefalinger.

 

Jeg er ikke stor fan av å lage lister i prisguiden, fordi prisene blir sjeldent reelle. Prøv å peke deg ut en eller maks to nettbutikker, og se hva du kommer ut med.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...