CurSe Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg syntes Mondo utgir veldig stilige plakater, bare synd at de koster flesk og er nærmest umulig å få kjøpt når de lanseres pga stor pågang. De koster kanskje rundt 50-70$ ved lansering, selges ut på få sekunder, og så kan de kjøpes på eBay fra alt til 100$ til 1000$ for de mest populære. Søk etter "Mondo poster" på eBay og du ser hva jeg mener Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 ^hehe, har sett den der. Fryktelig dårlig film, men ganske artig Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Sinnsykt tøff film og poster. Jeg kjører på med noen nyere postere som jeg digger (har muligens postet noen før): Dette er i tillegg filmer jeg ser veldig frem til. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 insectula så nice ut Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 har du sett den, sexy? like bra som den ser ut? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det er ingen god film, men jeg ble godt underholdt, ja. Herlig cheesy. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 hef10 plakat, har den filmen stående i hylla, må nok få sett den snart Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Tyrkiske remakes av kjente filmer. 2 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) My kind of thread Og det er mye fett du har postet Sexy Mann29 (Men fy faen for et nick...). Denne definerer min barndom som ingenting annet kan. Den er så dunket i tidlig 90-talls stemning at jeg kan nesten smake det. Og så mye savn at det kiler i brystet. Andre: Dette er ikke en poster, og ikke fra en film en gang. Men tror aldri jeg kommer til å se en tråd hvor det passer bedre. Så tar meg litt frihet og poster dette fantastiske bildet av G'Kar og Londo fra Babylon 5. Endret 12. januar 2014 av Venerable 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Nicket mitt er jo digg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå