Lykketrolling Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Ble litt mange, så tar dem i spoiler. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Filmen kommer ikke før tidligst til neste år, og sannsynligvis ikke før sommeren 2015. Men fy faen som jeg gleder meg. Henry Cavill vil selvsagt være Superman igjen, så det gjenstår bare hvem som vil spille Batman. Christian Bale er nok ganske utelukket, men det gjør meg fint lite. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Amer, fra 2009. Jævlig stilig poster. Skikkelig 70-talls giallofeeling. Skal ses i løpet av dagen! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Er egentlig coveret til den britiske utgivelsen av Arme Riddere, men om de hadde fjernet aldergrensemerkingen kunne den vært en fet poster. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Flere nye postere som har falt godt i smak her i huset: Og en gammel klassiker: Digger at flere av disse ser så sinnsykt old school ut. Endret 22. august 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 mye fett! Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jepp, det stemmer. En del av filmene virker jævlig kule og. Gleder meg til å få sett de. Spesielt Demonica (horrorkomedie), The House of the Witchdoctor (horror) og Silent Night of the Living Dead (horrorkomedie). Kommer en del lovende greier i år/neste år innenfor sjangeren. Sånt gleder. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Å, fett, så ikke at det er nye filmer . Kult at de kjører old school stil på plakatene sine da. Men av en eller annen grunn synes jeg ikke nye bskrekkfilmer er like bra som gamle b skrekkfilmer. Sier ikke at de filmene der så dårlige ut da, de virket interresante litt OT, men har du sett the conjuring? har hørt mye bra om den og den ser litt fet ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg er enig i det, men det lages fremdeles mye bra. Men b-filmer generelt har jo tapt seg en hel del, innenfor alle undersjangerne. Noe som er synd, men forstålig. Nei, jeg har ikke sett den enda. Men jeg gleder meg til og få sett den. Har trua på no' bra! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 ja, tror de mangler litt av sjarmen til de gamle filmene. Har trua jeg også, har hørt om folk som har måttet gå ut av kinosalen og greier! skikkelig guffen trailer også da. Lenge sden jeg har blitt ordentlig skremt av en film så det blir nok fett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Blir sjeldent, eller aldri, skremt av filmer, men jeg satser på en film med god, guffen stemning. Lest mye bra om den, så får vi se om den holder mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå