Jeanette94 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hei, min Samsung Galaxy S2 finner ikke mitt nettverk, og når jeg ønsker å slå på mobilt nettverk sier det at jeg må sette inn Simkort, men som allerede er der! Jeg har prøvd å bytte Simkort med andre, men heller ikke deres simkort klarer S2 å lese. Det står at jeg har nærmest fullt minne på tlfen, men når jeg går og sjekker på for eks. Android- System står det at det allerede er deaktivert og jeg klarer ikke å aktivere det igjen, har dette noen sammenheng med at telefonen ikke klarer å lese simkortet? + hvordan kan jeg få deaktivert de programmene som tar så mye plass?? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 skriv *#06# og se om du har IMEI på telefonen(evt gå på "om telefonen" og status, og se under IMEI. Dersom IMEI er borte må telefonen på service. Lenke til kommentar
Jeanette94 Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 ok, tusen takk for svaret. Desverre måtte nok telefonen inn på reperasjon :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå