aleks_k-s Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Har et problem med mitt nye razer lycosa mirror edition gaming tastatur. straks jeg logger inn på pcen og prøver å starte hvilket som heldst program får jeg bluescreen. Dersom jeg venter 5-10 min etter jeg har logget på uten å gjøre noe, unngår jeg merkelig nok bluescreen. tastaturet ble kjøpt for omtrendt 2 måneder siden. har lastet ned driver jeg fikk med tastaturet og maskinen min er rundt et år gammel med windows 7. bytter jeg til et gammelt tastatur fra clas ohlson får jeg ikke bluescreen. har noen peiling hvorfor dette skjer? noen som har hatt lignende problem og vet hva jeg kan gjøre med dette problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 prøvd å bytte usb port og sett om det hjelper? Lenke til kommentar
aleks_k-s Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 tastaturet har 2 USB porter. 1 der det står 'port' og en der det står 'razer' og jeg har prøvd med begge og bare med en. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Men har du prøvd ulike USB porter på selve pcen? Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Last ned blue screen viewer, gi meg den infoen som står der Lenke til kommentar
aleks_k-s Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) har lagt noe som vedlegg her. er det dette du trengte? Endret 8. april 2013 av aleks_k-s Lenke til kommentar
aleks_k-s Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Men har du prøvd ulike USB porter på selve pcen? har byttet om der begge USBene var koblet til den motsatte port, og har foreløpig ikke fåt bluescreen Lenke til kommentar
aleks_k-s Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Last ned blue screen viewer, gi meg den infoen som står der her kommer vedlegget. får du det du trengte her?Dokument.rtf Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Du har ikke tilfeldigvis USB nettverkskort? Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Sender du meg dmp fila også? den ser du under full path! Ja! Konge, dette ser bra ut Lenke til kommentar
aleks_k-s Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Sender du meg dmp fila også? den ser du under full path! Ja! Konge, dette ser bra ut Må nok si at jeg trodde det var en dmp fil, den jeg sendte fant heller ikke full path Du har ikke tilfeldigvis USB nettverkskort? det har jeg nok ikke, nei Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Du finner dump filene i C:\Windows\Minidump. Legg den i zip arkiv før du laster den opp siden forumet ikke tillater .dmp format. Endret 8. april 2013 av Bjoolz 1 Lenke til kommentar
aleks_k-s Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Du finner dump filene i C:\Windows\Minidump. Legg den i zip arkiv før du laster den opp siden forumet ikke tillater .dmp format. Her tror jeg skal være alle 040113-13416-01.zip 032613-12589-01.zip 032613-13837-01.zip Lenke til kommentar
aleks_k-s Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Men har du prøvd ulike USB porter på selve pcen? Var bare ett engangstilfelle. jeg får bluescreen selv om jeg byttet USB port. :/ Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Uinstallere driveren til Razer Oppdatere chipsettet Ikke minst de som ligger i USB seksjonen til hovekortet Installer Razer driveren til tastaturet Problemo solved! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå