Gutt17 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hvem syns du er norges beste liveband? Jeg mener Åge og Sambandet er norges beste liveband! De lager liv og er så bra samspillt! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Har hørt Honningbarna lager jævlig med liv når de spiller live. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Åge og Sambandet er meget bra! Den støtter jeg. Andre band jeg har hatt stor glede av å se live er: - Madrugada, og i senere tid Sivert Høyem m/band - Bigbang - Kaizers Orchestra - Postgirobygget (fortrinnsvis sommerkonsert under åpen himmel med kaldt øl ) - Hellbillies Det var noen raske jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Om de er Norges beste vet jeg ikke, men det blir i hvert fall mye liv og topp stemning med både Kvelertak og Honningbarna Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Honningbarna! Dem var flere ganger nede ved publikum og danset/moshet med dem, dro folk opp på scenen og sto ikke stille ett sekund. At de har like mye energi under hver konsert er utrolig. Edit: Skriveleif. Endret 12. mai 2013 av Ssnerk Lenke til kommentar
Araho Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Siste konserten jeg var på var med Datarock og de laget fantastisk liv, selv om det var mye færre publikum enn ventet etc. De inviterte hele publikum opp på scena og laget disco på de siste låtene, haha! Ellers er jo Kaizers knallbra! Lenke til kommentar
tondren Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Oslo Ess Honningbarna Blood Command Innenfor sine sjangere så er jo Hellbillies, Vassendgutane og Ole Ivars noen jævler på å lage liv. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Kuleste norske livekonserten jeg har sett må være da Jaga Jazzist spilte med Britten Sinfonia for ca. et halvt år siden. Knallkonsert som også nettopp kom ut på Live-DVD. Har ikke sett de uten orkesteret før, men er ganske sikker på at de fortsatt leverer et jæææææææææævla show. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå