Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vann i bærbar pc - vil ikke starte - hva kan jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Hei Jeg trenger veldig mye hjelp jeg har koblet en usb til pcen men jeg koblet den selv den fungerte helt fint så etterpå skrudde den av seg og ville ikke skru seg på og jeg trodde det var usben men så var det vann under pcen så jeg har lagt ut en video på YouTube for å få hjelp men jeg får ingen svar pliis hjelp det HASTER http://www.youtube.com/watch?v=2nkHIEyliSc

 

 

Takker For Svar :thumbup:

Endret av GamerStrikeHD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det har kommet vann på pc-en så er det eneste du kan gjøre å legge den fra deg i flere dager og la den tørke, og håpe på at ingenting ble ødelagt

Takk det skjedde i går

 

Hvis det har kommet vann på pc-en så er det eneste du kan gjøre å legge den fra deg i flere dager og la den tørke, og håpe på at ingenting ble ødelagt

men det er rart at power-knappen lyser når jeg trykker på den å batterilampen lyser den også men maskinen fungerer ikke
Lenke til kommentar

Uansett, har du fått vann/fuktighet i en bærbar pc er det beste (og eneste) å ta ut batteriet og strømkilder, la pcen tørke en eller to dager, for å så håpe at ingen ting har blitt ødelagt.

Det er f.eks forskjell på om det faktisk er vann, eller saft/brus/kaffe osv. De siste ødelegger kretsene på en helt annen måte enn rent vann.

 

Men uansett, ikke bruk pcen før den har tørket helt, og kobl ut alle strømkilder.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...