Emil C. Fredhammer Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fløya i mars lys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Flott skue dette. Norgesreklame på sitt beste. Ett lite tips som hjelper å rette bilde uten crop,er om du har rutenett i søkeren,så bruk det på horisonten,eller her vannlinjene,og du slipper å miste detaljer ved retting i ettertid..bare da å vri kamera på en av de vannrette linjene og vips,så slipper du miste masse detaljer i bilde som forsvinner ved crop.Men nå vet jeg ikke om din modell har det da,men en er ikke avhengig av rutenettet heller Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Ok. Veit du om Nikon D 50 har rutenettet du snakker om? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ok. Veit du om Nikon D 50 har rutenettet du snakker om? Det skal finnes i menyen på kamera...På mitt finner jeg det under den "blyant" lignende ikonet..går inn på d opptak visning..og finner det der om kamerat ditt har det ved å bla litt...har på både d90'n og d7100;) Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Ok. Skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg